  • 1. Data: 2009-08-29 09:55:15
    Temat: niereformowalne Citi
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Citi podobnie jak w zeszłym roku pobrało mi opłatę roczną za kartę wydaną w
    promocji "3 lata za darmo". Znowu reklamacja, znowu zwrot opłaty. Zastanawia
    mnie z czym Citi ma w tym przypadku problem, bo zapewne sprowadza się to do
    jednego kliknięcia w ich systemie. Wrażenie w każdym razie robi to
    nienajlepsze.

  • 2. Data: 2009-08-29 10:30:40
    Temat: Re: niereformowalne Citi
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2009 11:55:15 +0200, MarekZ napisał(a):

> [...]
    > mnie z czym Citi ma w tym przypadku problem, bo zapewne sprowadza się to do
    > jednego kliknięcia w ich systemie. Wrażenie w każdym razie robi to

    Polbank mi pobrał opłatę (pomimo spełnienia obu warunków zwolnienia, a
    wystarczy jeden), po reklamacji przez www oddali ... dwa razy :).

    --
    Kojer

  • 3. Data: 2009-08-29 10:34:32
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > opłaty. Zastanawia mnie z czym Citi ma w tym przypadku problem, bo
    > zapewne sprowadza się to do jednego kliknięcia w ich systemie. Wrażenie

    Jeden złoży reklamację, a inny nie. A karty w Citi tanie nie są.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-08-29 10:47:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h7b084$cee$1@news.onet.pl...

    > Jeden złoży reklamację, a inny nie. A karty w Citi tanie nie są.

    Pewnie coś w tym jest. Akurat składanie reklamacji w Citi jest bardzo
    wygodne, jak wiadomo można przez www, nie w każdym banku tak się da. Ale
    może rzeczywiście istnieją osoby nie korzystające z kanału internetowego i
    nie chciałoby się im dzwonić albo iść (albo może wstydziłyby się). Choć z
    drugiej strony kilkaset złotych piechotą nie chodzi i zawsze można je
    ciekawiej spożytkować niż na bezsensowną opłatę za plastik. Citi kart z
    opłatami typu 50 zł raczej nie ma w ofercie.

    Dziwna kultura bankowości, ale jakoś tak przeczuwałem, że spróbują pobrać.
    Mimo wszystko stawiam tu jednak raczej na bałagan niż na celowe działanie
    banku w celu wyłudzenia.

  • 5. Data: 2009-08-29 10:49:47
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Sie, 12:34, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Jeden złoży reklamację, a inny nie. A karty w Citi tanie nie są.

    Dokładnie tak. Myślę, że to działanie z premedytacją.

  • 6. Data: 2009-08-29 10:52:43
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    szczurwa pisze:

    > Dokładnie tak. Myślę, że to działanie z premedytacją.

    Mam 3-i rok KK z tej samej promocji (musze pamietac, zeby w czerwcu
    zaczac negocjowac) i nie ma problemow.
    Z tym, ze na poczatku przyslali potwierdzenie, ze KK w promocji 2 lata
    za darmo, a po reklamacji dostalem list z przeprosinami potwierdzajacy,
    ze mam promocje 3 lata.

  • 7. Data: 2009-08-29 10:53:30
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie coś w tym jest.

    Eeee... ja znam banki, ktore z powodu braku odpowiedniej funkcjonalnosci nie
    pobieraja oplat za nieograniczona liczbe przelewow z kont
    oszczednosciowych... sa tez takie, ktore pobieraja za wszystkie wyplaty i
    jest mozliwosc dokonania bezprowizyjnej wyplaty tylko tam gdzie pracownik
    moze przy realizacji zablokowac pobranie prowizji ;). Czasami obsluga
    reklamacji jest tansza niz zmiany w systemie ;).

    MK

  • 8. Data: 2009-08-30 14:06:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    mnie citi przez x miesiecy pobieral oplate za konto direct chociaz
    wplywy mialem uprawniajace do zwolnienia, po 4-5 reklamacjach przestali
    oplate naliczac...widocznie ten bank tak ma

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2009-08-31 06:08:00
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > opłaty. Zastanawia mnie z czym Citi ma w tym przypadku problem, bo
    > zapewne sprowadza się to do jednego kliknięcia w ich systemie. Wrażenie

    Mi coś się kojarzy, że jak kiedyś rozmawiałem w sprawie opłat, to
    konsultant/ka poinformował, że dla karty dodatkowej jest zaznaczona opcja
    darmowa na zawsze a do głównej on już coś tam zaznacza, że jest darmowa
    na ileś tam lat - dlatego wnioskuję po tym, że system jakieś możliwości
    tam ma konfiguracyjne. Co do samego zajścia to wydaje mi się, że karty w
    citi szczególnie >gold to że tak powiem vipo-elita ;) Kiedyś były można
    powiedzieć prestiżowe i brali je raczej ludzie, dla których te kilkaset
    pln zbytnio chyba różnicy nie robiło. Być może jest tu jakaś taka
    procedura, że jak na 10 naliczeń będzie 8-9 reklamacji to i tak wynik
    jest całkiem niezły ;) - to oczywiście takie tylko moje gdybanie.

    Xenocide

  • 10. Data: 2009-09-02 11:54:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message

    > Z tym, ze na poczatku przyslali potwierdzenie, ze KK w promocji 2 lata za
    > darmo, a po reklamacji dostalem list z przeprosinami potwierdzajacy, ze
    > mam promocje 3 lata.

    A u mnie reklamacja uznana i zwrot dokonany w ciągu 1 dnia. Rok temu trwało
    to około 10 dni.