  • 21. Data: 2009-11-17 21:36:13
    Temat: Re: niespersonalizowana karta kredytowa
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> writes:

    > Ja używam paszportu EU i zarówno na BCN jak i na GRO już nie pamiętam
    > kiedy ostatni raz im nie wystarczyła okładka z zewnątrz. :)

    Przebijam: na Heathrow nie wyjmowalem w ogole paszportu przy powrocie
    do Polski. Przyznaje ze mialem w rece bilet, ale tez go nikomu nie
    dawalem wczesniej niz na bramce przed wyjsciem do samolotu :-)

    I to nie bylo przed 11-09-2001.
    Reczny bagaz tylko, fakt.

    Mialem tez kilka przypadkow, w ktorych co prawda ktos mogl ogladac moj
    paszport, ale mnie osobiscie - nie. Raz bylo tak, ze urzednik chcial
    porozmawiac z kazda osoba z mojej (kilkuosobowej) grupy, oprocz mnie.

    Kwestia odpowiedniego zdjecia w paszporcie.

    Za to noza z kilkunastocentymetrowym ostrzem juz nie woze w bagazu
    podrecznym :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 22. Data: 2009-11-17 21:51:33
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 17 Lis, 15:18, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Ja używam paszportu EU i zarówno na BCN jak i na GRO już nie pamiętam kiedy
    > ostatni raz im nie wystarczyła okładka z zewnątrz. :)

    A, to juz rozumiem! :) W Stanach sprawdzaja paszporty na granicy
    wszystkim i szczegolowo, a pozniej sprzedawcy nawet nie patrza na
    podpis z tylu karty. W Hiszpanii - na odwrot - wpuszczaja na granicy
    wszystkich jak leci, a kontrole sa dopiero w spozywczym. :D

  • 23. Data: 2009-11-17 22:27:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    5g2000vbi.googlegroups.com...

> [...]
    > podpis z tylu karty. W Hiszpanii - na odwrot - wpuszczaja na granicy
    > wszystkich jak leci, a kontrole sa dopiero w spozywczym. :D

    Hehehe, celne, celne... :)

  • 24. Data: 2009-11-19 01:31:35
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <f...@j...go
    oglegroups.com>,
    BK <b...@g...com> wrote:

    > Kolejna rzecz, ze Visa
    > classic czy MC Credit nie moga byc pre-paidowymi debetowkami :)

    Hm, wydaje mi sie ze mam Vise Classic debetowa...

    TA

  • 25. Data: 2009-11-19 06:42:32
    Od: BK <b...@g...com>

    On 19 Lis, 02:31, T...@s...in.the.world wrote:
    > In article
    > <f...@j...go
    oglegroups.com>,

    > Hm, wydaje mi sie ze mam Vise Classic debetowa...
    >
    > TA

    Pre-paidowa?

  • 26. Data: 2009-11-19 20:21:26
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia 2009-11-17 22:23, Użytkownik bradley.st napisał:

    > Ale to chyba zalezy SKAD sie przylatuje... :)

    Nie, to zależy KTO przylatuje. Reżyserom sprawdzają. ;)

    --
    Sławomir Szyszło
    Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

  • 27. Data: 2009-11-19 20:32:20
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 19 Lis, 15:21, Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl> wrote:

    > Nie, to zależy KTO przylatuje. Reżyserom sprawdzają. ;)

    No, ba... Na rezyserow to czasem nawet i komitet powitalny czeka! ;)

  • 28. Data: 2009-11-20 17:23:14
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Zyga wrote:
    [...]
    > Kolejna ciekawostka: Doliczyli nam ubezpieczenie którego nie chcieliśmy.
    > Poszedłem i poprosiłem o korektę. Zwrócili na konto 33 euro, ale ja im
    > karty nie dawałem po raz drugi. Czyli da się zrobić transakcję bez
    > dostania karty do ręki. Przypominam że to karta debetowa.

    A nie byla to przypadkiem "korekta" a nie transakcja?

    Pozdro

    Maseł

  • 29. Data: 2009-11-20 17:23:33
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    BK <b...@g...com> writes:

    > No tak ale w wypozyczalni samochodowej jak robisz autoryzacje to
    > zwykle na kwote, o ktora trudno na pre-paid :) Kolejna rzecz, ze Visa
    > classic czy MC Credit nie moga byc pre-paidowymi debetowkami :)

    VISA wydaje prepaidy classic, np. w USA.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2009-11-20 17:51:30
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 20 Lis, 12:23, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > VISA wydaje prepaidy classic, np. w USA.

    Tez tak myslalem, dopoki nie sprawdzilem na stronie Visa i w sklepie,
    gdzie sprzedaja pre-paidy. :)
    Jak sie okazuje, Visa Classic to nie to samo co Visa Debit.