  • 1. Data: 2002-09-17 16:45:03
    Temat: niespodzianka z BZWBK ;)
    Od: "Piotr Czerewko" <p...@I...pl>

    dostalem dzis od nich surprise za wypelnienie ankiety na stronach www dot.
    ubeazpieczenia kart debetowych - pokładkę pod mysz z logiem bzwbk24.
    Pozytywne miłe zaskoczenie.

    pozdr,
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-09-17 17:57:24
    Temat: Re: niespodzianka z BZWBK ;)
    Od: m...@p...onet.pl

    > dostalem dzis od nich surprise za wypelnienie ankiety na stronach www dot.
    > ubeazpieczenia kart debetowych - pokładkę pod mysz z logiem bzwbk24.
> [...]
    taaa........

    zeby jeszcze tak pozytywnie zaskakiwali z wydawaniem kart....
    na razie to mnie zaskoczyli mniej pozytywnie - ponad 2 miechy wydaja mi kk
    Profit (moze nie powinienem zdjecia wysylac.....)
    :(

    micho

  • 3. Data: 2002-09-17 20:33:55
    Od: kulka <k...@N...net>

    m...@p...onet.pl napisał w wiadomoœci

> [...]
    > na razie to mnie zaskoczyli mniej pozytywnie - ponad 2 miechy
    > wydaja mi kk Profit (moze nie powinienem zdjecia wysylac.....)

    A mi wysłali na adres do korespondencji, który przezd rokiem został
    zmieniony.

    Pomimo tego, że wyciągi z konta przychodzą tam gdzie należy.

    Pozdrowienia
    --

    k...@N...net /UIN# 25806068 gg# 66466/
    Jeżeli chcesz do mnie napisać, wstaw szkola zamiast NOSPAM.