  • 1. Data: 2009-05-24 18:59:30
    Temat: niezbędnik internauty panel.14.pl
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dość szeroko rozbudowana sekcja bankowa dzięki grupowiczom

    BANK
    notowania walut (stooq.pl)
    kursy walut (mbank.pl)
    sesje bankowe (money.pl)
    weryfikator kont (własne narzędzia, także w multi-wyszukiwarce)
    bezpłatne banki (własne narzędzia)
    kalkulator lokat (własne narzędzia)

    logowanie do banków * (własne narzędzia)
    dla niektórych banków zastosowano obejścia z powodu zabezpieczeń bankowych

    * ze względów bezpieczeństwa (phishing), zaleca się logowanie bezpośrednio
    ze strony banku

    aukcje
    kalkulator kosztów wysyłki pocztą (własne narzędzia)

    integracja wyszukiwarek (własne narzędzia)

  • 2. Data: 2009-05-24 19:16:34
    Temat: Re: niezbędnik internauty panel.14.pl
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    O żesz ty, orzeszku...
    Dawnom tak po oczach nie dostał.

  • 3. Data: 2009-05-24 19:41:17
    Od: zgred <z...@n...com>

    zlotowinfo pisze:
    > dość szeroko rozbudowana sekcja bankowa dzięki grupowiczom

    Aż tak się nudzisz?
    ;)
    Gratuluję!
    ("wyrazy"...)

    --
    Dziękuję, pozdrawiam. Zgred.

  • 4. Data: 2009-05-24 21:19:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sun, 24 May 2009 20:59:30 +0200, zlotowinfo wrote:
    > weryfikator kont (własne narzędzia, także w multi-wyszukiwarce)

    www.panel.comze.com/files/banki.php
    Bardzo przydatne dla Allegrowiczow nie posiadajacych "internetowego" konta
    bankowego (badz tez muszacych placic za przelewy zewnetrzne). Drobna uwaga:
    numery kont w Alior i Allianz Banku nie zostaly przypisane do instytucji
    finansowych. Czy moglbys uaktualnic baze danych?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 5. Data: 2009-05-25 05:26:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:gvcckn$9ut$1@news.interia.pl...

> [...]
    > numery kont w Alior i Allianz Banku nie zostaly przypisane do instytucji
    > finansowych. Czy moglbys uaktualnic baze danych?

    postaram się dziś lub jutro poprawić
    miałem taką fajną bazę w pliku tekstowym
    teraz z kira samem przerobiłem, ale muszę dostosować algorytm

  • 6. Data: 2009-05-25 13:23:23
    Od: "slawek kozlowski" <s...@a...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kursy walut (mbank.pl)
    > sesje bankowe (money.pl)
    > weryfikator kont (własne narzędzia, także w multi-wyszukiwarce)

    "zdejm simlock" jest dobre :)

    slawekk

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    4100 (20090525) __________

  • 7. Data: 2009-05-25 15:01:46
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    > O żesz ty, orzeszku...
    > Dawnom tak po oczach nie dostał.

    pozytywnie czy negatywnie, bo chyba nie o kolorach mowa