-
11. Data: 2007-09-23 19:12:40
Temat: Re: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>
Mithos napisał(a) w wiadomości: ...
>Wojciech Bancer napisał(a):
>> To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.
>
>No i ja rozumiem problem autora watku w ten sposob, ze bank mu na to
>konto nie chce zwrocic kasy.
A na które chce? Na żadne? Zmaczy się buty na przedpłaty, będą
za pół roku to przyślą... :)
A może regulamin sklepu nie przewidział sytuacji, że towaru zabrakło
i pracownicy sami nie wiedzą co zrobić, bo to nie "zwrot" i nie
"zamiana"? Za trudne... :)
Co tu gdybać - autorze odezwij się!
Arek
-
12. Data: 2007-09-24 11:22:58
Temat: Re: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
Od: mvoicem <m...@g...com>
Wojciech Bancer wrote:
> Mithos napisał(a):
>
>>> To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam,
>>> że też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)
>
>> Moze autor watku nie ma konta ? Przeciez moze miec tylko KK.
>
> To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.
KK w mBanku ZTCP nie ma.
p. m.
-
13. Data: 2007-09-24 11:24:37
Temat: Re: niezrealizowana platnosc karta - sklep odmawia zwrotu
Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
mvoicem napisał(a):
> Wojciech Bancer wrote:
>> Mithos napisał(a):
>>
>>>> To niech poda numer rachunku, do którego przypięta jest karta. Przyznam,
>>>> że też nie rozumiem problemu wątkotwórcy :)
>>
>>> Moze autor watku nie ma konta ? Przeciez moze miec tylko KK.
>> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>> To przecież kk ma numer konta - na który się dokonuje spłat.
> KK w mBanku ZTCP nie ma.
Tak, ale tam nie można mieć karty bez konta.
A odpowiadałem na podkreślone. :)
--
Wojciech Bancer