  • 1. Data: 2011-10-19 14:44:25
    Temat: no to bluecash się pogrzebał
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    może się opanuja... z tymi cenami to dążą do upadku
    ja już ze swoich stron usuwam linki do zdefiniowanej platnosci
    do 5000 zł 5 zł
    od 5000,01 do 10000 zł 10 zł
    od 10000,01 do 15000 zł 15 zł
    od 15000,01 do 20000 zł 20 zł
    https://bluecash.pl/files/cennik_bluecash_3.0.pdf

    - żaden poważny kontrahent nie bawi się w jakieś blucashe, a tym bardziej
    dla dużej kwoty
    - przerazi się prowizją kto będzie chciał szybko przelać kilkadziesiąt
    złotych, będzie wolał poczekać

    bluecash pozostanie jedynie do przelewów z karty kredytowej mbanku

    erator/

  • 2. Data: 2011-10-19 14:56:35
    Temat: Re: no to bluecash się pogrzebał
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > może się opanuja... z tymi cenami to dążą do upadku
    > ja już ze swoich stron usuwam linki do zdefiniowanej platnosci
> [...]

    Faktycznie, powinna być jakaś progresja prowizji przy tych wyższych kwotach,
    10k-20k to już nie jest tak mało. Przynajmniej te ich punkty mogłyby być
    taniej do kupienia w większej ilości, bez indywidualnych negocjacji.

    Natomiast samo podniesienie limitów jest bardzo dobre, dla mnie konieczność
    ciurkania po 5k była mocno upierdliwa. No i cena 5 zł dla niskich kwot nadal
    jest wyraźnie niższa niż cena za Sorbnet, mimo wyraźnego pogorszenia wobec
    stanu obecnego.

  • 3. Data: 2011-10-19 19:28:38
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    w moim przypadku bluecash sluzyl tylko do 1 celu, mi bardzo ulatwili
    sprawe :)

  • 4. Data: 2011-10-19 20:25:58
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

> [...]

    >ciurkania po 5k była mocno upierdliwa. No i cena 5 zł dla niskich kwot
    >nadal jest wyraźnie niższa niż cena za Sorbnet, mimo wyraźnego pogorszenia

    Kolejna głupota "instytucji finansowej". Jednym ułatwili, innym nie
    podnieśli (X x 5k), a z 90% klientów zrezygnowali. I czemu/komu to służy?

  • 5. Data: 2011-10-19 20:33:24
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > bluecash pozostanie jedynie do przelewów z karty kredytowej mbanku

    Tylko dla tych co nie znają nowego regulaminu i nie wiedzą że jest to teraz
    wypłata gotówkowa, za którą odsetki pobierane są od 1 dnia.

    --
    AS

  • 6. Data: 2011-10-19 20:41:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> writes:

    > Tylko dla tych co nie znają nowego regulaminu i nie wiedzą że jest to
    > teraz wypłata gotówkowa, za którą odsetki pobierane są od 1 dnia.
    Możesz rozwinąć?
    KJ

    "In order to form an immaculate member of a flock
    of sheep one must, above all, be a sheep"
    - Albert Einstein

  • 7. Data: 2011-10-19 21:01:22
    Od: pawlak <s...@s...net>

    Dnia Wed, 19 Oct 2011 22:41:29 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    > Możesz rozwinąć?

    Kolega ma chyba na myśli regulamin którego jeszcze nie ma, gdyż w obecnym
    napisali tak:

    "przelew oraz mTransfer z rachunku karty kredytowej jest forma transakcji
    bezgotówkowej i skutkuje pomniejszeniem srodków dostepnych na rachunku
    karty kredytowej w ramach Kredytu,"

    źródło:
    http://www.mbank.pl/download/regulaminy/Warunki-wyda
    wania-i-uzywania-KART-kredytowych.pdf

    --
    pozdrawiam
    pawlak

  • 8. Data: 2011-10-19 21:07:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    pawlak <s...@s...net> writes:

> [...]
    >
    > "przelew oraz mTransfer z rachunku karty kredytowej jest forma transakcji
    > bezgotówkowej i skutkuje pomniejszeniem srodków dostepnych na rachunku

    No właśnie tak samo pamiętałem i nie wiem czy czegoś nie przeoczyłem.

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 9. Data: 2011-10-19 22:30:21
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tylko dla tych co nie znają nowego regulaminu i nie wiedzą że jest to
    > teraz wypłata gotówkowa, za którą odsetki pobierane są od 1 dnia.

    Powrot do przyszlosci ?
    prosze o zdefiniowanie "teraz", bo poki co zalatuje "bzdetem" ;)

  • 10. Data: 2011-10-19 22:45:41
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Kolejna głupota "instytucji finansowej". Jednym ułatwili, innym nie
    > podnieśli (X x 5k), a z 90% klientów zrezygnowali. I czemu/komu to służy?

    teraz prawie nikomu już... a jak mbank zablokuje opcję
    przelewania transferem u nich to już chyba zbankrutują

    erator/