  • 11. Data: 2011-10-19 23:27:06
    Temat: Re: no to bluecash się pogrzebał
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:j7njuf$ruq$1@inews.gazeta.pl...

    > teraz prawie nikomu już... a jak mbank zablokuje opcję
    > przelewania transferem u nich to już chyba zbankrutują

    Raczej nie zbankrutuja :/
    Ale ogolnie biorac, ubicie platnosci mTransferowych z KK
    spowoduje ze moje 2 plastiki pojda do piachu wraz z obrotami na rachunkach.
    Zostawie tylko KK z CB, a takich o ile wiem w mBąku niet.

    Z drugiej strony nie wiem co BC przeszkadzal ten 1zl od tysiaka ?
    IMO wiecej na tym straca (klientow + prowizji) niz zarobia na wyzszych
    progach

  • 12. Data: 2011-10-20 06:54:06
    Od: "Zibo" <s...@p...onet.pl>

    Mam wrażenie że większość rzuciła się na ten mbank, podczas gdy multibank daje
    kartę której koszt da się zwrócić.

  • 13. Data: 2011-10-20 07:51:04
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zibo" <s...@p...onet.pl> writes:

    > Mam wrażenie że większość rzuciła się na ten mbank, podczas gdy multibank daje
    > kartę której koszt da się zwrócić.

    Myślę, że mBank jest w tym kontekście skrótem na oba ramiona detaliczne
    BRE.

    KJ
    PS. Czy tylko mi się zaczęło na stronie multibanku pokazywać jakieś logo
    Private bankingu?

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 14. Data: 2011-10-20 08:01:57
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 01:27:06 +0200, Waldek napisał(a):

    > Z drugiej strony nie wiem co BC przeszkadzal ten 1zl od tysiaka ?
    > IMO wiecej na tym straca (klientow + prowizji) niz zarobia na wyzszych
    > progach

    Może im wyszło, że na tyle dużo osób płaci w BRE 5zł, że mogą sobie sami
    na to pozwolić?

    Mnie tam rybka, mniej klikania z plastików, ale raczej nie wszyscy będą
    zachwyceni. Do mniejszych kwot też już mi się nie będzie chciało w to
    bawić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2011-10-20 08:21:52
    Od: s...@p...onet.pl

    > PS. Czy tylko mi się zaczęło na stronie multibanku pokazywać jakieś logo

    > Private bankingu?

    Nie tylko Tobie :)

    Wracając do bluecash-a to chyba lepszą opcją wydaje się doładować bezpośrednio
    przez Kokosa, no chyba że ktoś boi się zbańczenia załogi w ciągu dwóch dni
    przelewu.

  • 16. Data: 2011-10-20 09:13:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 20 Oct 2011 10:21:52 +0200, sszbig napisał(a):

    > Nie tylko Tobie

    Nie tylko Wam :)

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 17. Data: 2011-10-20 09:46:49
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Zibo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam wrażenie że większość rzuciła się na ten mbank, podczas gdy multibank
    > daje
    > kartę której koszt da się zwrócić.

    ja nie place za karty w mbanku, ty placisz?

    erator/

  • 18. Data: 2011-10-20 09:59:49
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    > Użytkownik "Zibo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja nie place za karty w mbanku, ty placisz?

    Powiem wiecej - nie place za karty w zadnym banku
    a jesli juz place, to zwracaja sie z nawiazka - np. BGZ

  • 19. Data: 2011-10-20 10:14:21
    Od: "Zibo" <s...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Zibo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja nie place za karty w mbanku, ty placisz?

    Nie płacę - mam w multibanku - bo tam był koszt zerowy (a dokładniej co miesiąc
    zwrot 1/12 opłaty startowej)
    A jaką masz kartę?
    Wydaje mi się że przed wyrobieniem przeglądałem ofertę mbanku to zawsze były
    jakieś opłaty (np. za wydanie), albo zniesienie opłaty przy jakiś trudnych
    warunkach (tranzakcje kartą za ileśtam stów)

  • 20. Data: 2011-10-20 11:29:00
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Możesz rozwinąć?

    http://droga-do-wolnosci.blogspot.com/2011/10/koniec