  • 1. Data: 2009-08-05 14:09:06
    Temat: no to lecim w dół...
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    ...ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów
    to chyba niezbyt szybko.

  • 2. Data: 2009-08-05 14:12:15
    Temat: Re: no to lecim w dół...
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Fidelio wrote:

    > ...ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów
    > to chyba niezbyt szybko.

    Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

  • 3. Data: 2009-08-05 14:14:04
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    korekta zawsze jest dobra

  • 4. Data: 2009-08-05 14:28:30
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Eee odbije się pewnie w okolicach 2000.

    Mówisz o DJ ?

    --
    AS

  • 5. Data: 2009-08-05 14:58:02
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Adam Sito wrote:

> [...]
    :)

    O WIG20.

  • 6. Data: 2009-08-05 15:41:12
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    Delfino Delphis wrote:

> [...]

    Tylko pytanie co dalej, bo jakby RGR się robiło. Ale u nas takie formacje
    nie działają, wszystko zależy od USA...

  • 7. Data: 2009-08-05 16:12:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Wszyscy zaczeli od kilku dni gadac o tym, ze recesja za nami, to i mielismy
    top na gieldzie. Klasyka.

    D.

  • 8. Data: 2009-08-05 16:36:41
    Od: macieks <m...@g...com>

    Qrcze 3/4 dnia miałem wystawione S na 2175, taki konkretny ruch,
    trudno.

    Ciekawe kiedy dzisiejsza Niagara zamykających się L, będzie miała
    odpowiednika w gejzerze zamykających się S :)

  • 9. Data: 2009-08-05 16:41:52
    Od: "DJ\(stopazwrotu.pl\)" <d...@s...pl>

    Mimo tego, że jeszcze trochę papierów mam, to i tak chciałbym zobaczyć
    porządną zwałę ze względu na FW20. Futy mieliły się w takim chamskim
    boczniaku przez ostatnie kilka dni, że czuję się jak zaorane pole.
    DJ

  • 10. Data: 2009-08-05 17:30:45
    Od: "Ireneusz Wik" <i...@N...gazeta.pl>

    Fidelio <t...@o...eu> napisał(a):

    > ....ciekawe gdzie się zatrzymamy. Jak się jankesy zamkną poniżej 1000 pktów
    > to chyba niezbyt szybko.

    albo 2010
    albo 1760-1800

    a moze jeszcze inaczej :)