  • 1. Data: 2008-12-17 10:22:30
    Temat: nowa era w polbanku: lokaty przez net
    Od: k...@o...pl

    Nie sprawdzałem czy działa ale pojawiła się taka opcja.
    W każdym razie system sie rozwija ciągle, może nawet podgląd kar się
    kiedyś pojawi?

  • 2. Data: 2008-12-17 10:39:17
    Temat: Re: nowa era w polbanku: lokaty przez net
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Nie sprawdzałem czy działa ale pojawiła się taka opcja.
    > W każdym razie system sie rozwija ciągle, może nawet podgląd kar się
    > kiedyś pojawi?

    przynajmniej zadbaliby by to w dzień działało

    Unable to complete secure transaction

    You tried to access the address https://www.polbank24.pl/netbanking/, which
    is currently unavailable. Please make sure that the Web address (URL) is
    correctly spelled and punctuated, then try reloading the page.

    Secure connection: fatal error (47) from server.

    https://www.polbank24.pl/netbanking/

    Transmission failure.
    Make sure your Internet connection is active and check whether other
    applications that rely on the same connection are working.

  • 3. Data: 2008-12-17 11:32:36
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 11:39, "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote:

    > przynajmniej zadbaliby by to w dzień działało
    >
    > Unable to complete secure transaction
    Mi zadziałało, dostałem potwierdzenie, że lokata załozona.

    Oczywiście na razie nie działa podgląd..
    Można tylko zakładać podgląd posiadanych i likwidacja w placówce.
    Ale jedno mnie zaciekawiło, nie wiem czy tak było
    można zerwać lokatę w dolnym momencie na dowolną kwotę(byle pozostała
    kwota minimalna)
    to co wypłacimy traci połowę odsetek(chyba w tej chwili w promocji
    nawet mniej) a reszta nadal leży normalnie na lokacie.

  • 4. Data: 2008-12-17 12:11:16
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 12:32, k...@o...pl wrote:

    > to co wypłacimy traci połowę odsetek(chyba w tej chwili w promocji
    > nawet mniej) a reszta nadal leży normalnie na lokacie.

    autokorekta:
    oczywiście 1/2 odsetek jest teraz w promocji a tak to dostaje sie 1/5

  • 5. Data: 2008-12-17 21:10:11
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 11:39:17 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > Make sure your Internet connection is active and check whether other
    > applications that rely on the same connection are working.

    IE -> Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> włączyć SSL 2.0

    U mnie pomogło i o dziwo bankowość z ich strony wróciła do łask.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 6. Data: 2008-12-17 21:51:51
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    k...@o...pl pisze:

    > Oczywiście na razie nie działa podgląd..
    > Można tylko zakładać podgląd posiadanych i likwidacja w placówce.

    Przez telefon nie można??

  • 7. Data: 2008-12-18 08:14:28
    Od: k...@o...pl

    On 17 Gru, 22:51, Wojciech Nawara
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> wrote:

    > Przez telefon nie można??
    Oczywiście, że też.

  • 8. Data: 2008-12-18 12:00:56
    Od: k...@o...pl

    On 18 Gru, 09:14, k...@o...pl wrote:

> [...]
    już widać przez net, może nawet wczoraj działało tylko lokata jest
    widoczna dopiero następnego dnia po założeniu?

    tylko lokat dynamicznych nie ma przez www.

  • 9. Data: 2008-12-19 06:40:59
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "===Tomy===" <nic@z_tego.com> napisał w wiadomości

    > IE -> Narzędzia -> Opcje -> Zaawansowane -> włączyć SSL 2.0
    >
    > U mnie pomogło i o dziwo bankowość z ich strony wróciła do łask.

    nigdy tam nie zaglądałem, ale opcja była włączona

  • 10. Data: 2008-12-19 19:12:19
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik k...@o...pl napisal:
    > Nie sprawdzałem czy działa ale pojawiła się taka opcja.
    > W każdym razie system sie rozwija ciągle, może nawet podgląd kar się
    > kiedyś pojawi?

    Dzieki za info - spadlo mi, jak z nieba.
    Sprawdzilem - dziala, lokate udalo sie zalozyc :)
    --
    pozdr.
    ls