  • 11. Data: 2010-04-14 00:19:05
    Temat: Re: nowa karta debetowa a system citi
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    RobertS pisze:
    > w citi mają dość interesujące podejście, jak wyślą nową kartę nie
    > aktywujesz jej a poprzednia się skończy to nie można się dostać do
    > bankowości elektronicznej....
    >
    > mam ichniejszą nową debetówkę, ale nie chciałem aktywować bo nie będzie
    > mi w najbliższym czasie potrzebna, jednak bank mnie w zasadzie zmusił do
    > aktywacji karty, bo bez tego nie mogłem się zalogować i wykonać przelewu
    > ;-/
    >
    > nie powiem, ciekawy sposób na motywowanie klientów

    Ja ma system podpiety (tak mysle) pod konto oszczednosciowe -
    przynajmniej taki jakies manewry pamietam jak zmieniali system - ze
    zalozylem konto oszczednosciwoe, i po zalogowaniu juz moglem korzystac z
    przelwow KK, ktora rowniez sie podpiela.

  • 12. Data: 2010-04-14 06:36:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqc.googlegroups.com...

    > Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da
    > sie zlozyc ta droga.... co najwyzej oddzwonia zeby przyjac reklamacje
    > telefoniczna.

    Ja składam skutecznie reklamacje drogą mailową.

    W mailu należy podać wrażliwe dane osobowe (m. in. PESEL) oraz oświadczyć
    bankowi, że zgadzasz się na korzystanie z nieszyfrowanego kanału w tym celu.
    W odpowiedzi przychodzi numer nadany reklamacji. Robiłem to jeszcze przed
    erą "opiekunów klienta", więc ten ficzer nie ma z tym związku.