-
11. Data: 2010-04-14 00:19:05
Temat: Re: nowa karta debetowa a system citi
Od: krzysztofsf <k...@o...pl>
RobertS pisze:
> w citi mają dość interesujące podejście, jak wyślą nową kartę nie
> aktywujesz jej a poprzednia się skończy to nie można się dostać do
> bankowości elektronicznej....
>
> mam ichniejszą nową debetówkę, ale nie chciałem aktywować bo nie będzie
> mi w najbliższym czasie potrzebna, jednak bank mnie w zasadzie zmusił do
> aktywacji karty, bo bez tego nie mogłem się zalogować i wykonać przelewu
> ;-/
>
> nie powiem, ciekawy sposób na motywowanie klientów
>
Ja ma system podpiety (tak mysle) pod konto oszczednosciowe -
przynajmniej taki jakies manewry pamietam jak zmieniali system - ze
zalozylem konto oszczednosciwoe, i po zalogowaniu juz moglem korzystac z
przelwow KK, ktora rowniez sie podpiela.
-
12. Data: 2010-04-14 06:36:59
Temat: Re: nowa karta debetowa a system citi
Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:6f63d52f-3edf-4b5c-88e7-555e3ef6d214@b3
3g2000yqc.googlegroups.com...
> Hm... raz tylko korzystalem, ale mam wrazenie, ze rekalmacji nie da
> sie zlozyc ta droga.... co najwyzej oddzwonia zeby przyjac reklamacje
> telefoniczna.
Ja składam skutecznie reklamacje drogą mailową.
W mailu należy podać wrażliwe dane osobowe (m. in. PESEL) oraz oświadczyć
bankowi, że zgadzasz się na korzystanie z nieszyfrowanego kanału w tym celu.
W odpowiedzi przychodzi numer nadany reklamacji. Robiłem to jeszcze przed
erą "opiekunów klienta", więc ten ficzer nie ma z tym związku.