  • 21. Data: 2011-03-16 14:12:47
    Temat: Re: nowe RORy w ofercie PKO BP
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Tabela jest.
    Z tego co widać to różnica tylko i wyłącznie taka:

    a) 6,90 / mies. (jeśli wpływy powyżej 2 tys./m.);
    b) bezpłatne przelewy internetowe zamiast 50 gr/szt.

    Koniec i kropka.
    Czyli inwestycja 50 zł w zmianę umowy komuś o większych wpływach i sporej
    liczbie przelewów zwróci się po kilku miesiącach.

  • 23. Data: 2011-03-16 15:39:17
    Temat: Re: nowe RORy w ofercie PKO BP - tego jeszcze nie było!
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 16.03.2011 13:47, C. wrote:

    > Dobry strzał. Zapytałem pocztą wewnętrzną bank wskazując brak pełnej
    > tabeli opłat i prowizji na stronie, i błędy tam gdzie teoretycznie
    > taka tabela się powinna znajdować (był cennik, ale stary). No i
    > cichaczem już poprawili stronę, chociaż oficjalnej odpowiedzi jak nie
    > było tak nie ma.
    >
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=autom_oppr/subid=au
    to_249/section=ogol

    Pełna tabela od początku uwzględnia tę opłatę i jest dostępna w na
    podstronie Opłaty (na samej górze w prawej części strony głównej, nad
    okienkiem szukaj)

  • 24. Data: 2011-03-16 15:39:46
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@W...gazeta.pl>

    Przynajmniej płacisz za zostanie Członkiem co brzmi dumnie, a nie jakimś
    starym przenoszonym ch... za wyrzucone 50 zł w PKO BP ;-))

    -----