  • 11. Data: 2005-05-25 12:39:53
    Temat: Re: nowe możliwości przez internet :]]
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Roznica jest taka - ze nie zarobisz swojej prowizji.
    > I juz.

    o boże i to jest Twój problem ?? I co teraz chcesz kilkunasto liniowej
    pyskówki na niskim poziomie z tego powodu... przestań ja szczerze mówiąc
    biorac kredyt korzystałem z linka pośrednika money.pl i dla bioracego kredyt
    to żadna różnica ... prowizję płaci bank ...

  • 12. Data: 2005-05-25 12:40:49
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > to żadna różnica ... prowizję płaci bank ...

    wypłaca nie płaci bo się zaraz przyczepisz ...

  • 13. Data: 2005-05-25 12:54:32
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    @dams wrote:
> [...]
    > mówiąc biorac kredyt korzystałem z linka pośrednika money.pl i dla
    > bioracego kredyt to żadna różnica ... prowizję płaci bank ...

    No nie. Ale zauwaz ile takich stron jak Twoja jest w sieci. Nie mozesz
    wsadzic linka do stopki i zaczac sie konstruktywnie udzielac w dyskusjach,
    zamiast pisac w ten sposob?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 14. Data: 2005-05-25 14:48:26
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    @dams <a...@S...onet.pl> napisał(a):

    > możliwość wpływania na dłużnika składanie go do zapłacenia należności.

    Jak sie dluznika posklada do trumny to na pewno nie zaplaci, wiec co to za
    biznes??

    --
    Franz

  • 15. Data: 2005-05-25 15:11:39
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Jak sie dluznika posklada do trumny to na pewno nie zaplaci, wiec co to za
    > biznes??

    chyba że to nasz ojciec ;-O