  • 1. Data: 2011-06-03 04:21:07
    Temat: nowe oplaty w mbanku
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    Dopstałem po znajomości takie info:

    "Witamy,
    informujemy, że od 1 sierpnia 2011 r. wprowadzamy miesięczną opłatę za
    korzystanie z karty debetowej w wysokości 2 PLN."

    W ciongu roku kosztować będzie wieć 36 PLN

    jk

  • 2. Data: 2011-06-03 04:47:12
    Temat: Re: nowe oplaty w mbanku
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "SOWA" <S...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > korzystanie z karty debetowej w wysokości 2 PLN."
    >
    > W ciongu roku kosztować będzie wieć 36 PLN

    Chyba jesteś "w ciongu" jak ci wyszło 36. Kup sobie kalkulator.

    wiatrak

  • 3. Data: 2011-06-03 04:57:14
    Od: "SOWA" <S...@p...pl>

    > Chyba jesteś "w ciongu" jak ci wyszło 36. Kup sobie kalkulator.

    a oplata za pass?

  • 4. Data: 2011-06-03 05:29:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-03 06:57, SOWA pisze:

    > a oplata za pass?

    Jesteś nowy na tej grupie, że nie zauważyłeś wczorajszego ciąg-wątku o tym?

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2011-06-03 07:48:09
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 03 Jun 2011 07:29:03 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > Jesteś nowy na tej grupie, że nie zauważyłeś wczorajszego ciąg-wątku o tym?

    Liwiuszu - Kolina.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2011-06-09 21:25:40
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/06/03 07:29, Liwiusz pisze:

    > Jesteś nowy na tej grupie, że nie zauważyłeś wczorajszego ciąg-wątku o tym?

    pisze sie: KOLINA SPIERDALAJ
    jak na innych grupach