  • 1. Data: 2011-01-25 09:54:22
    Temat: [mbank] nowe sesje przychodzace?
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witam, dziś, tj. 25.01, wchodzę rano (8:17) na konto w mBanku, a tam
    taki wpis:

    Data operacji 25-01-2011
    Data księgowania 25-01-2011
    Rodzaj operacji PRZELEW ZEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
    Tytuł operacji [...] Wpłata w UP nr 000555110121AB#­B0111

    czy coś się zmieniło w sesjach przychodzących? Wpłata w urzędzie
    pocztowym zaksięgowana już od rana?

    andy_nek

  • 2. Data: 2011-01-25 10:03:50
    Temat: Re: [mbank] nowe sesje przychodzace?
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Rodzaj operacji PRZELEW ZEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY
    > czy coś się zmieniło w sesjach przychodzących? Wpłata w urzędzie pocztowym
    > zaksięgowana już od rana?

    Pewien jesteś ze ZEWNETRZNY? Kiedyś wpłaty z Poczty przychodziły z ich konta
    mBankowego.

  • 3. Data: 2011-01-25 11:17:03
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Marcepan pisze:

    > Pewien jesteś ze ZEWNETRZNY? Kiedyś wpłaty z Poczty przychodziły z ich konta
    > mBankowego.

    skopiowałem z ekranu (CTRL+C, CTRL+V)

    andy_nek

  • 4. Data: 2011-01-25 11:51:21
    Temat: Re: nowe sesje przychodzace?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 25 Sty, 12:17, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

    > skopiowa em z ekranu (CTRL+C, CTRL+V)

    Od jakiegoś czasu przelewy z całego BRE są niby zewnętrzne, ale przez
    większość czasu realizowane on-line. Sprawdź rachunek z którego
    przyszły...

  • 5. Data: 2011-01-31 10:43:28
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tomek z Wawy pisze:
    > Od jakiegoś czasu przelewy z całego BRE są niby zewnętrzne, ale przez
    > większość czasu realizowane on-line. Sprawdź rachunek z którego
    > przyszły...

    przyszły z BRE, czyli zagadka rozwiązana, dzięki

    ale czegoś nie rozumiem, dlaczego poczta, mając własny bank, przesyła
    wpłaty/przelewy przez nieswojego pośrednika czyli BRE?

    andy_nek