  • 21. Data: 2011-02-07 17:15:43
    Temat: Re: nowy algorytm liczenia zdolności kredytowej
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 7 Lut, 14:55, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Raz na 6 miesiecy raport jest bezpłatny(jedynie 10zł koszt wysyłki)

    Wysylka jest od dawna bezplatna.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 22. Data: 2011-02-07 17:50:45
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

> [...]

    Tak to sobie tlumacz

    > Bezpłatny jest wskazujący stan zadłużenia, ale jeśli mam się dowiedzieć o
    > szczegóły takie jak od kogo to drożej.
    Kolejna bzdura

    Kris

  • 23. Data: 2011-02-07 17:55:18
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-07 17:37, Jan Werbinski pisze:

    > Bezpłatny jest wskazujący stan zadłużenia, ale jeśli mam się dowiedzieć
    > o szczegóły takie jak od kogo to drożej. Tym niemniej nie ma sensu.

    Widziałeś kiedykolwiek standardowy (bezpłatny) raport BIK?

  • 24. Data: 2011-02-07 18:59:06
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Gdybym jeszcze miał ulotkę, to bym zacytował. Niestety wyrzuciłem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2011-02-07 18:59:28
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info> napisał w wiadomości

    > Widziałeś kiedykolwiek standardowy (bezpłatny) raport BIK?

    Nie, pokaż.

  • 26. Data: 2011-02-08 14:34:46
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <>
    > Nie, pokaż.

    Zamów sobie swój darmowy.

    Krzysiek

  • 27. Data: 2011-02-08 15:06:57
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <>
    >>
    > Zamów sobie swój darmowy.

    Gdzie? Daj linka.

  • 28. Data: 2011-02-08 16:43:10
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-07 19:59, Jan Werbinski pisze:

    > Nie, pokaż.

    To po co cholerę się wypowiadasz w temacie o którym nie masz pojęcia?

    http://www.bik.pl/NR/rdonlyres/E98B99D1-09AD-4E6F-81
    F1-E80C394DB929/0/Przewodnik_po_Informacji_Ustawowej
    .pdf

  • 29. Data: 2011-02-08 17:15:26
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > To po co cholerę się wypowiadasz w temacie o którym nie masz pojęcia?
    >
    > http://www.bik.pl/NR/rdonlyres/E98B99D1-09AD-4E6F-81
    F1-E80C394DB929/0/Przewodnik_po_Informacji_Ustawowej
    .pdf

    Wniosłem coś do dyskusji.
    Gdzie link do uzyskania bezpłatnego raportu BIK?

  • 30. Data: 2011-02-08 17:21:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-02-08 18:15, Jan Werbinski pisze:

    F1-E80C394DB929/0/Przewodnik_po_Informacji_Ustawowej
    .pdf

    > Wniosłem coś do dyskusji.

    Wniosłeś upieranie się przy swoim, nie znając tematu, podczas gdy parę
    osób starało Ci się uzmysłowić, że się mylisz.

    > Gdzie link do uzyskania bezpłatnego raportu BIK?

    A samemu nie dasz sobie rady? Nazwę raportu już masz. Wierzę, że Ci się uda.