  • 1. Data: 2007-07-13 09:37:35
    Temat: nowy co-brand
    Od: "f123" <f...@o...eu>

    cześc
    http://www.lechpoznan.pl/aktualnosci/id,5987/

  • 2. Data: 2007-07-13 10:08:35
    Temat: Re: nowy co-brand
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    f123 pisze:
    > cześc
    > http://www.lechpoznan.pl/aktualnosci/id,5987/

    A co tam jest ? Bo mi ładuje się jakiś flash, ale nie uruchamia.

    KJ

  • 3. Data: 2007-07-13 10:29:36
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    > A co tam jest ? Bo mi ładuje się jakiś flash, ale nie uruchamia.
    >
    > KJ

    http://www.lechpoznan.pl/karty/

    Karty debetowe i kredytowe do Konta24.pl

    Gall Anonim

  • 4. Data: 2007-07-13 18:40:49
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > http://www.lechpoznan.pl/karty/
    >
    > Karty debetowe i kredytowe do Konta24.pl
    >
    > Gall Anonim

    no wlasnie mialem napisac o tych kartach...
    Wiara Lecha może wspierać klub nie tylko na stadionie ;-)

    kredytowa - zwolnienie z oplaty tak jak inne kk silver, a debetowka
    kosztuje 95gr miesiecznie (oplata partnerska)

    pozdr.
    RobertS