  • 1. Data: 2010-05-14 05:23:06
    Temat: "nowy" interfejs bzwbk - gorszy
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Mam tam KK (tylko). Dawniej zestawienie transakcji było posortowane
    najpierw wg karty (gł/dod), a potem wg daty księgowania. Teraz jest
    tylko wg daty księgowania, a transakcje główną-dodatkową są przemieszane.
    Mam tam 2 karty, z dodatkowej korzysta córka i jakoś-tam się rozliczamy.
    Teraz nie mam możliwości w zamkniętym już zestawieniu w prosty sposób
    podsumować operacji z karty dodatkowej.

    Ewidentna zmiana na gorsze.

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 2. Data: 2010-05-14 06:36:32
    Temat: Re: "nowy" interfejs bzwbk - gorszy
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Maj, 07:23, Pyrtek <u...@n...com> wrote:

    > Teraz nie mam możliwości w zamkniętym już zestawieniu w prosty sposób
    > podsumować operacji z karty dodatkowej.

    Innym mankamentem jest brak daty ostatniej operacji na każdym rachunku
    w widoku głównym.

  • 3. Data: 2010-05-14 11:29:13
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    Jako zwyczajny użytkownik mogę śmiało "bronić" bank
    przed takimi zarzutami.

    Zmiana interfejsu na nowy jest zdecydowanie korzystna.
    Odnośnie kart - poprawiło się wszystko. Każda operacja jest
    teraz widoczna i zniknęlo anachroniczne pojęcie "blokady"
    całkowitej.

    Użytkownik ma przedstwaiony realny obraz - co innego karta
    jako karta, co innego rachunek karty.

    Zarzucić mozna co najwyżej pewna zachowawczość
    w przeprowadzaniu zmiany - w nowym intefejsie jest wiele
    formatek i pół które mają nie wprowdzoną funkcjonalność
    po stronie serwisu tranzakcyjnego. Mogłoby więc po prostu
    ich nie być. Część tych rzeczy jest jednak pewnie związana
    z długim okresem przejścia.

    Generalnie jednak postawa "zachowawcza" pozytywnie
    wyróżnia bank. Nie ma np nieplanowanych awarii ;-)
    A informacje o przerwach konserwacyjnych wróciły nawet
    do newslettera ;-)))

    --
    Michał

  • 4. Data: 2010-05-14 11:43:33
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Michał Kurowski pisze:

    > Jako zwyczajny użytkownik mogę śmiało "bronić" bank
    > przed takimi zarzutami.

    Szkoda, że się nie odniosłeś merytorycznie do dwóch podniesionych w tym
    wątku zarzutów. Wg ich autorów (w tym mnie) jest gorzej, bo zniknęły
    pewne ficzery.

    Ile Ci płacą za wypisywanie peanów?

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 5. Data: 2010-05-14 11:48:19
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

    > Szkoda, że się nie odniosłeś merytorycznie do dwóch podniesionych w tym
    > wątku zarzutów. Wg ich autorów (w tym mnie) jest gorzej, bo zniknęły pewne
    > ficzery.

    Odnośnie Twojego zarzutu - wynika z nie zauważenia cechy o której
    wspomniałem - przedstawienia operacji karcianych osobno w
    stosunku do operacji na rachunkach kart.

    Odnośnie drugiego zarzutu (daty operacji) - po prostu nie ma
    na widoku "pierwszej strony". Być może zmiana na gorsze.

    > Ile Ci płacą za wypisywanie peanów?

    0 zł.
    I generalnie wypad z takimi atakami personalnymi.

    --
    Michał

  • 6. Data: 2010-05-14 12:02:09
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-05-14 07:23, Pyrtek pisze:

    > Ewidentna zmiana na gorsze.

    Na szczęście cały czas można równolegle korzystać ze starego
    interfejsu, który jest przejrzysty i czytelny. Wprawdzie BZWBK
    już ze dwa razy ogłaszał daty jego ostatecznego wyłączenia,
    ale okazało się to blefem. Do starego interfejsu nadal trafiają
    odwołania z różnych serwisów obsługujących internetowe
    płatności, więc dopóki to się nie zmieni, można będzie go
    używać, niestety z wyłączeniem niektórych funkcjonalności.

    T.

  • 7. Data: 2010-05-14 12:13:28
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Michał Kurowski pisze:
    > Odnośnie Twojego zarzutu - wynika z nie zauważenia cechy o której
    > wspomniałem - przedstawienia operacji karcianych osobno w
    > stosunku do operacji na rachunkach kart.

    Poproszę jaśniej, bo nie rozumiem...
    [BTW: "niezauważenia"]

    W zakładce "Potfel24", w wierszu "Visa..." mam po prawej "Zestawienie"
    (pod "więcej"), ale w nim nie da się rozróżnić transakcji wykonanych
    kartą główną/dodatkową.

    W zakładce "karty" , w wierszu wybranej karty (dodatkowej), po prawej
    mam "operacje" - ale to nie sięga w już sporządzone zestawienia, a
    dotyczy jedynie bieżącego okresu (niezakończonego).

    A ja chcę, gdy minie kolejny okres rozliczeniowy, dostać w
    "transferowalnej do sprytszita" postaci - transakcje wykonane kartą
    dodatkową. W dotychczasowym serwisie tak się dało. Teraz takiej
    możliwości nie widzę.

    Pytanie: gdzie znajdę zgrupowane, w postaci tabelarycznej, transakcje
    wykonane kartą dodatkową w minionym okresie rozliczeniowym?

    > 0 zł.
    > I generalnie wypad z takimi atakami personalnymi.

    To nie żaden zarzut. Wielu ludzi z tego żyje, nie łamią prawa i nikt nie
    ma im za złe. Ja tylko pytałem. :) Wystarczyłaby pierwsza linijka jako
    odpowiedź. ;)

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 8. Data: 2010-05-14 12:39:05
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

> [...]
    >
    > Pytanie: gdzie znajdę zgrupowane, w postaci tabelarycznej, transakcje
    > wykonane kartą dodatkową w minionym okresie rozliczeniowym?

    Najprościej - pod portfelem eksport do csv, wydaje mi się.

    Chciałem sprawdzić dokładniej, ale niestety akurat serwis mnie
    zawiódł i działa bardzo wolno. Tak że nie sprawdzę dokładniej.

    --
    Michał

  • 9. Data: 2010-05-14 12:51:26
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    Michał Kurowski pisze:

    > Najprościej - pod portfelem eksport do csv, wydaje mi się.
    Nie widzę takiej możliwości, chyba-że po prostu niedowidzę.

    > Chciałem sprawdzić dokładniej, ale niestety akurat serwis mnie
    > zawiódł i działa bardzo wolno. Tak że nie sprawdzę dokładniej.

    No to witam kolejnego członka klubu "niezadowolonych ze zmiany na gorsze" :)

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 10. Data: 2010-05-14 13:09:23
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Pyrtek" <u...@n...com> napisał w wiadomości
[...]

    Nie ma się co podniecać. Moze niedługo i tak trzeba sie bedzie wynosić z
    tego banku?
    http://www.rp.pl/artykul/479745_Pekao_nie_wyklucza_p
    rzejecia_BZ_WBK.html

    wiatrak