  • 11. Data: 2010-11-29 12:24:41
    Temat: Re: nowy interfejs mbankowy
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Lis, 15:36, pwz <p...@o...eu> wrote:
    > Nikt nie zauważył? Nikt nie pisze? (Czy przegapiłem?)

    Mówiłem, że coś zepsują i tym razem dali radę i to po całości.
    Przelewy przychodzące księgują wraz z danymi osobowi i tytułami
    zupełnie innych osób :) BRE - inaczej nie umiemy. Jak dostaliście dziś
    jakieś przelewy to sprawdźcie :) Kto wyśle info samcikowi?

  • 12. Data: 2010-11-29 12:58:09
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> dared to write:

    > Na szczęście wszystko się da naprawić - instalujesz AdBlocka i
    > dodajesz filtr "##div#marketingBlock" i masz stronę logowania jaką
    > zawsze być powinna :)

    Dzięki! Teraz jest ładnie.

    k.

  • 13. Data: 2010-11-29 13:02:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Tomek z Wawy <t...@t...pl> dared to write:

    > I wierzysz, że to od jutra ruszy bez generalnego padu na kilka dni? Bo
    > ja już kilka wdrożeń przeżyłem i żadne nie działało w praktyce od
    > pierwszego dnia.

    Ile bierzesz za jedną przepowiednię? Bo mam kilka osobistych pytań.

    (Jest właśnie "jutro", od wdrożenia padły przelewy w grupie BRE Banku, klienci
    dostają przypadkowe przelewy, na forum mbanku złorzeczenie, jak na ten moment dostęp
    do historii konta jest zablokowany...)

  • 14. Data: 2010-11-29 16:14:27
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 29 Lis, 14:02, "kashmiri" <n...@n...com> wrote:

    > Ile bierzesz za jedną przepowiednię? Bo mam kilka osobistych pytań.

    Prognozuję tylko z ekonomii i na krótki termin :) A poważnie to w
    mBanku nie było wdrożenia bez wtopy to czemu teraz miało być inaczej?
    To już taka mBankowa tradycja.