  • 1. Data: 2006-08-29 19:54:07
    Temat: nowy sposob logowania w bzwbk
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    wpisujemy login a nastepnie losowo wybrane znaki z hasla (tak samo jak
    np. w ING), kilka dni temu bank mnie zaszkoczyl ta zmiana...

    pozdr.
    RobertS

  • 2. Data: 2006-08-29 20:14:54
    Temat: Re: nowy sposob logowania w bzwbk
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > wpisujemy login a nastepnie losowo wybrane znaki z hasla (tak samo jak
    > np. w ING), kilka dni temu bank mnie zaszkoczyl ta zmiana...

    Wszyscy jesteśmy zdruzgotani tą zmianą. Ale trzeba żyć dalej.

    Tomek

  • 3. Data: 2006-08-29 20:25:21
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 29 Aug 2006 21:54:07 +0200,
    osoba podpisana: RobertS <r...@x...pl>
    napisała:
    > wpisujemy login a nastepnie losowo wybrane znaki z hasla (tak samo jak
    > np. w ING), kilka dni temu bank mnie zaszkoczyl ta zmiana...

    Jest napisane na stronie, że będą kolejnym grupom klientów zmieniać
    sposób logowania. Ale kto by tam czytał komunikaty ze strony logowania
    KJ

    > pozdr.
    > RobertS

    kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
    (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

  • 4. Data: 2006-08-29 20:32:37
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > wpisujemy login a nastepnie losowo wybrane znaki z hasla (tak samo jak np. w
    > ING), kilka dni temu bank mnie zaszkoczyl ta zmiana...

    jak losowo? ja wpisuje normalnie i sie loguje - jest tylko dodatkowy guzik
    klawiatury i można myszką wklikać

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-08-30 06:11:39
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    > wpisujemy login a nastepnie losowo wybrane znaki z hasla (tak samo jak
    > np. w ING), kilka dni temu bank mnie zaszkoczyl ta zmiana...

    No jak losowo zaczne wpisywac moje 4 cyfrowe hasło to co to bedzie za
    zabezpieczenie(przykładowo 2 cyfry)? Byle kto, bez trudnosci wejdzie mi na
    konto. A takie haslo nadal mi bank...

    --
    pozdr
    P.

  • 6. Data: 2006-08-30 07:31:22
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > No jak losowo zaczne wpisywac moje 4 cyfrowe hasło to co to bedzie za
    > zabezpieczenie(przykładowo 2 cyfry)? Byle kto, bez trudnosci wejdzie mi
    > na konto. A takie haslo nadal mi bank...

    rowniez kiedys mialem krotsze, ale bank wymogl na mnie jego zmiane,
    teraz musi byc (chyba) min. 8 cyfrowa kombinacja liter i cyfr

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2006-08-30 17:30:11
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    gg napisał(a):
> [...]
    > zabezpieczenie(przykładowo 2 cyfry)? Byle kto, bez trudnosci wejdzie mi
    > na konto. A takie haslo nadal mi bank...

    jak zmienia ci na maskowane logowanie to bedziesz musial zmienic to
    haslo na dluzsze

  • 8. Data: 2006-08-30 19:54:55
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Jest napisane na stronie, że będą kolejnym grupom klientów zmieniać
    > sposób logowania. Ale kto by tam czytał komunikaty ze strony logowania

    Przeczytałem.
    "Przed rozpoczęciem logowania z użyciem maskowanego hasła PIN zostaniecie
    Państwo poproszeni o zmianę hasła PIN na dłuższe (10-20 znaków)."
    Ale czemu dopuszczą takie krótkie? Dwadzieścia pięć powinno być minimum ;-)