  • 1. Data: 2003-10-08 20:49:01
    Temat: Re: nowy sposób okradania bankomatów
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org>

    Hello All!

    08 Oct 03 13:51, Tomasz Opalski pisal do All:

    TO> W doniesieniach to tak optymistycznie wygląda - banki rozparują
    TO> pozywtywnie reklamacje (szkoda że nie napisali jeszcze że szybko!),
    TO> wszystko da sie łatwo stwierdzić... Ciekaw jestem jak to stwierdzają,
    TO> skoro kasa jest fizycznie pobierana, tyle że nie przez właścicela, a
    TO> suma tranaskacji zgadza sie z ilośćią kasy w bankomacie.

    Pewne przesłanki poszlakowe można wysnuć z zachowania klienta po takim
    incydencie. Do bankomatu idzie w potrzebie, wiec jesli ten kasy nie wyda, to
    z reguły za chwile próbuje ponownie podjąć w innym bankomacie / agencji /
    oddziale i jest to jakiś argument przy reklamacji (jesli wziął wydruk).
    Złodziej nie bedzie robił ponownej proby pobrania bo nie ma karty, zaś
    "klient-złodziej" kase dostał, wiec raczej ograniczy sie do złozenia reklamacji
    (bo po co ma podejmowac ponownie skoro już dostal co chciał).
    Ponadto nie zapominaj, ze troche bankomatow ma kamery, lub są obserwowane
    przez kamery, - reakcje klienta przy bankomacie beda wyraźnie rożne.

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-