  • 1. Data: 2002-05-11 21:04:27
    Temat: numery identyfikacyjne banków?
    Od: "Andrzej" <k...@w...pl>

    Witam wszystkich
    nie wie ktoś gdzie znajduje sie w necie stronka na której mozna sprawdzic
    numery banków.( chodzi mi o to zeby sprawdzic gdzie znajduje sie dany oddz
    iał o jakims numerze)

  • 2. Data: 2002-05-11 21:17:16
    Temat: Re: numery identyfikacyjne banków?
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Andrzej" <k...@w...pl> wrote in news:abk0vc$nt4$1@news.onet.pl:

    > nie wie ktoś gdzie znajduje sie w necie stronka na której mozna
    > sprawdzic numery banków.( chodzi mi o to zeby sprawdzic gdzie
    > znajduje sie dany oddz iał o jakims numerze)

    ktos wie:-)

    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html

    Maciek

  • 3. Data: 2002-05-11 21:18:22
    Od: "Daniel Jablonski" <d...@N...topnet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > numery banków.( chodzi mi o to zeby sprawdzic gdzie znajduje sie dany oddz

    http://www.kir.com.pl/aktualnosci.nsf/e4b4521fa74f55
    0dc12568ce002cbadf/beb10
    f9d8d39e182c1256a4800348b12?OpenDocument

    Daniel

    --
    "Kazal im nosic staniki dla dobra ojczyzny,
    a to komunistyczne dziwki."

  • 4. Data: 2002-05-12 19:20:28
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Witam wszystkich
    > nie wie ktoś gdzie znajduje sie w necie stronka na której mozna
    > sprawdzic numery banków.( chodzi mi o to zeby sprawdzic gdzie znajduje
    > sie dany oddz iał o jakims numerze)

    Tu jest bardzo dokładnie:
    http://www.bazy.hoga.pl/bankomat.asp

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 5. Data: 2002-05-12 19:24:59
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tu jest bardzo dokładnie:
    > http://www.bazy.hoga.pl/bankomat.asp

    o bankomatach a nie o nr rozliczeniowych bankow ;-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-05-12 20:38:06
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze j...@p...onet.pl:

    > o bankomatach a nie o nr rozliczeniowych bankow ;-)

    Sorry
    http://www.bazy.hoga.pl/banki.asp
    ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin