  • 1. Data: 2015-09-14 11:23:18
    Temat: o mbanku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/bezduszny-system-mbanku-nawet-prezes-nie-da-
    rady/ar-AAe5sjS

    No coz, pare razy sie komunikowalem, nie bylo tak zle, wrecz bym
    powiedzial ze dobrze.
    Ale moze moja sprawa prostsza byla :-)

    Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego
    konsultanta",
    a przez komputer sa ...

    J.

  • 2. Data: 2015-09-14 17:13:53
    Temat: Re: o mbanku
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Sep 2015 11:23:18 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > powiedzial ze dobrze.
    > Ale moze moja sprawa prostsza byla :-)
    > Czego nie rozumiem - infolinia telefoniczna mowi "nie ma wolnego

    Cóż komentować stękania jakiegoś średnio ogarniętego usera, który nie
    rozumie, że procedury to rzecz święta, przynajmniej w mBanku.
    Każdy ogarnięty user mBanku wie, że jak duży licznik błędnych
    pojedyńczych logowań osiągnie 50 to blokowany jest kanał i trzeba być
    przygotowany na rozmowę zwrotną. A procedura rozmowy zwrotnej taka
    musi być (znienacka) aby miała najwyższy poziom bezpieczeństwa.

    --
    Marek