  • 1. Data: 2003-06-13 08:11:21
    Temat: obliczanie harmonogramu spłaty kredytu
    Od: w...@o...pl

    Czy ktos zna moze algorytm obliczania harmonogramu splaty kredytu?

  • 2. Data: 2003-06-13 08:42:59
    Temat: Re: obliczanie harmonogramu spłaty kredytu
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktos zna moze algorytm obliczania harmonogramu splaty kredytu?

    To jeszcze zależy jakie są warunki. Jeśli standardowe raty malejące, to
    dzielisz sobie kapitał na ilość rat i dostajesz część raty odpowiadającą za
    kapitał, do tego dodajesz odsetki za dany miesiąc od całości jeszcze nie
    spłaconego kapitału i wychodzi rata do spłacenia :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-06-13 08:53:34
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    www.infor.pl/kalkulatory/

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2003-06-13 10:32:54
    Od: w...@o...pl

    > www.infor.pl/kalkulatory/
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > plusz

    Dzieki, ale nie interesuja mnie zadne kalkulatory, ale sposob w jaki taki
    kalkulator wylicza harmonogram...