  • 1. Data: 2007-05-22 21:54:48
    Temat: obligacje - mBank
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Czy ktos z Was probowal zdeponowac obligacje skarbowe zakupione przez
    https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl na rachunek maklerski otwarty za
    posrednictwem mBanku?
    Zastanawiam sie czy beda widoczne, czy moze, tak jak w przypadku funduszy,
    widoczne sa tylko papiery zakupione przez zlozenie zlecenia w mBanku...

    MK

  • 2. Data: 2007-05-22 22:09:49
    Temat: Re: obligacje - mBank
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    MK wrote:
    > Czy ktos z Was probowal zdeponowac obligacje skarbowe zakupione przez
    > https://www.zakup.obligacjeskarbowe.pl na rachunek maklerski otwarty
    > za posrednictwem mBanku?

    Ja deponowałem, jak jeszcze były pięciolatki.
    Potrzebny jest numer rachunku w DI BRE.
    Trwało tydzień czy dwa zanim się pojawiły na rachunku.

    > Zastanawiam sie czy beda widoczne, czy moze, tak jak w przypadku
    > funduszy, widoczne sa tylko papiery zakupione przez zlozenie zlecenia
    > w mBanku...

    W SFI masz zakładany nowy rejestr, nawet jeżeli już miałeś rejest w tym
    funduszu. I tylko nowy rejestr widać.
    Przy obligacjach podajesz numer rachunku papierów wartościowych na którym
    chcesz mieć obligacje.