  • 1. Data: 2006-05-28 19:31:33
    Temat: obniżenie % w millennium
    Od: Ra <adres.w@stopcce>

    składał może ktoś wniosek o obniżenie marży ?
    mi po trochę ponad 2-mcy rozpatrywania zmniejszyli marżę z 2.5 -> 2.1,
    spodziewałem się trochę lepszych warunków. Nie wiem zgadzać/nie zgadzać
    się i/lub słać dalej pisma - ma ktoś doświadczenia ?

    I tak dobrze że aneks kosztuje AFAIR 100zł a nie jak w BHP chcą 1400+ zł
    za zmianę %

  • 2. Data: 2006-05-28 22:10:06
    Temat: Re: obniżenie % w millennium
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-05-28 21:31, osobnik Ra stwierdził, iż:
    > I tak dobrze że aneks kosztuje AFAIR 100zł a nie jak w BHP chcą 1400+ zł
    > za zmianę %

    Jeśli masz na myśli BPH, to jest to 500zł.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 3. Data: 2006-05-29 07:55:38
    Od: " " <r...@g...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> napisał(a):

    > Dnia 2006-05-28 21:31, osobnik Ra stwierdził, iż:
    >
    > Jeśli masz na myśli BPH, to jest to 500zł.

    to chyba różnie bywa
    670

  • 4. Data: 2006-05-29 09:04:46
    Od: "GREGMAR" <g r e g m a r [at] l i f e . p l>

    > to chyba różnie bywa
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=624&w=41969
    670

    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ostatnio składałem wniosek w BPH i zeszli mi z 3,3% na 1,25 % mazy.
    Kwota do zaplaty za zmiane 500 zł

  • 5. Data: 2006-05-31 21:02:37
    Temat: spread
    Od: kor <k...@s...precz>

    odnosnie millenium to uwage zwraca staly wzrost
    roznica miedzy kursem kupna a kursem sprzedazy CHF

    1-03 2,3826 2,4625 roznica 0,0799
    1-04 2,4550 2,5373 roznica 0,0823
    1-05 2,3995 2,4950 roznica 0,0955
    dzis 2,4855 2,5843 roznica 0,0988

    czy wiadomo czym jest podyktowany ten wzrost bo mi
    to wyglada na to ze Millenium
    doszlo do wniosku ze to najlepszy sposob na
    "czesanie" klientow

  • 6. Data: 2006-05-31 21:35:18
    Temat: Re: spread
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > odnosnie millenium to uwage zwraca staly wzrost roznica miedzy kursem
> [...]

    Powinienes analizowac zmiane wzgledna a nie bezwzgledna.
    Jezelei chf podniesie sie o 10 procent w stosunku do dzis, wartosc wzgledna
    spreadu sie nie zmieni, anatomiast bezwzgledna wzrosnie do 0,10868.

    Teraz wyglada to tak, ze dla 1-03 i 1-04 spread wynosi 3,35%, a dla 1-05 i
    dzis 3,98%. Czyli rzeczywiscie wzrósl.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl/kh