  • 1. Data: 2006-03-30 08:27:22
    Temat: obniżka marży - kredyt w chf
    Od: "Marem" <f...@o...pl>

    Witam,

    Chciałbym złożyć do banku wniosek o obniżenie marży kredytu hip. w CHF
    Obecnie jest 2,8%. Czy we wniosku powinienem pisać jaką marżę chiałbym mieć,
    czy tylko, że chciałbym ubiegać się o obniżenie?

    pozdr.
    Marek

  • 2. Data: 2006-03-30 14:44:14
    Temat: Re: obniżka marży - kredyt w chf
    Od: A|fer <s...@c...pl>

    W dniu 2006-03-30 10:27, Marem napisał::

    > Chciałbym złożyć do banku wniosek o obniżenie marży kredytu hip. w CHF
    > Obecnie jest 2,8%. Czy we wniosku powinienem pisać jaką marżę chiałbym mieć,
    > czy tylko, że chciałbym ubiegać się o obniżenie?

    W Millenium dajesz swoją propozycję, a miła pani mowi ci za pare dni, że
    jest zgoda/brak zgody.

  • 3. Data: 2006-04-02 17:49:09
    Od: cwingiel <c...@w...pl>

    Marem napisał(a):
> [...]
    > Obecnie jest 2,8%. Czy we wniosku powinienem pisać jaką marżę chiałbym mieć,
    > czy tylko, że chciałbym ubiegać się o obniżenie?
    jakie sa szanse na obizenie marzy jezeli masz podpisana umowe na
    okreslony procent ?

  • 4. Data: 2006-04-03 11:17:21
    Od: "Mirek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "cwingiel" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jakie sa szanse na obizenie marzy jezeli masz podpisana umowe na
    > okreslony procent ?

    Np. może postarszyć bank, że spłaci ich kredyt i weźmie sobie w innym,
    tańszym. Inny bank z ochotą na to pójdzie.

  • 5. Data: 2006-04-03 18:46:31
    Od: "Tomek" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Marem" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieć,
    > czy tylko, że chciałbym ubiegać się o obniżenie?

    Mam kredyt hip zaciagniety w 2003 r. w GE w CHF z marza skrajnie wysoka
    3,61.
    jesienia zeszlego roku zawnioskowalem o obnizenie marzy do rynkowych 1,85.

    Bank i owszem obnizyl mi marze. Ale nie do 1.85 tylko do zdaje sie okolo
    2,6.

    Swoja propozycje mozna skladac ale co z tego wyniknie zależy od banku.