  • 1. Data: 2007-06-19 07:02:38
    Temat: oczekiwanie na karte BGŻ
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Zachciało mi się otworzyć konto w marmurowym banku :/. Miesiąc temu założyłem
    plan i-netowy, od razu składając wniosek o kartę Maestro. Do tej pory
    otrzymałem jedynie listę haseł jednorazowych (chociaż tyle...). Zadzwoniłem na
    Teleintegrum i oni mi każą kontaktować się z oddziałem. Nie mają takich
    informacji czy karta została wysłana, czy w ogóle dostali wniosek. Zadzwoniłem
    do oddziału i kazali mi oczywiście przyjść osobiście żeby zamówić nową kartę.
    Coś mi się wydaje że jak tak zrobię to będę miał 2 karty więc chciałbym się
    dowiedzieć po jakim czasie otrzymaliście kartę w BGŻ?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-06-19 07:49:07
    Temat: Re: oczekiwanie na karte BGŻ
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > chciałbym się
    > dowiedzieć po jakim czasie otrzymaliście kartę w BGŻ?

    po trzech tygodniach.

    w oddziale dalece zaawansowana spychologia, np. podczas rozmowy kierowniczka
    placówki potrafiła powiedzieć "zadzwoń pan później, bo ja teraz nie mam
    czasu".

    oddział po podpisaniu umowy miał wysłać zgłoszenie do centrali, by
    uruchomiono dostęp przez www, dostęp miał być następnego dnia.
    przez następne 10 dni dostęp przez www polegał na tym, że po zalogowaniu
    mogłem tylko jedno - jedna zakładka - składać wnioski o listy haseł.
    jeśli już pani kierowniczka miała czas rozmawiać, to twierdziła, że jest w
    porządku, i nie ma takiej możliwości jaką zgłaszam.
    dopiero interwencja (zresztą też nie od razu, nie pierwsza) w centrali
    spowodowała, że uzyskałem pełen, normalny dostęp przez www.
    odpowiedzi centrali to w większości wklejane gotowce, bez doczytywania
    zgłoszenia do końca.

  • 3. Data: 2007-06-19 14:53:06
    Od: "ryciek" <r...@g...pl>

    Witam,
    Ja czekałem prawie 3 tygodnie. Karta przyszła do domu, a pin musiałem
    odebrać w oddziale.

    Pozdrawiam rr.

  • 4. Data: 2007-06-19 15:59:30
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "ryciek" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja czekałem prawie 3 tygodnie. Karta przyszła do domu, a pin musiałem
    > odebrać w oddziale.

    u mnie obie - pin i karta - w oddziale, choć twierdzili, że przyślą kartę do
    domu.