  • 11. Data: 2015-02-12 09:00:33
    Temat: Re: od 12 lutego oprocentowanie konta oszczędnościowego w Smart Bank spada do 3% do 50tys dla obecnych klientów
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-02-12 o 08:14, 666 pisze:
    > Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się
    > załapał na Piaseczno ;-))??

    T-Mobile 3,8%

  • 12. Data: 2015-02-12 10:12:59
    Od: " 666" <...@...6>

    Ale to tylko raz w życiu?

    -----

  • 13. Data: 2015-02-12 10:44:49
    Od: b...@o...pl

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 08:15:35 UTC+1 użytkownik 666 napisał:
    > Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k (no nie każdy się
    > załapał na Piaseczno ;-))??
    >

    > -----

    Z "braku laku" 3,6% w Idea na 3 lub 4 m-ce do 1 mln PLN.
    Wnioski do 15 lutego, przelew do końca miesiąca.

  • 14. Data: 2015-02-12 11:32:13
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 10:44:50 UTC+1 użytkownik b...@o...pl napisał:

    > Z "braku laku" 3,6% w Idea na 3 lub 4 m-ce do 1 mln PLN.
    > Wnioski do 15 lutego, przelew do końca miesiąca.

    O, to coś nowego. Już zapomniałem o Idea Bank, takie mieli ostatnio kiepskie
    oprocentowanie.

    Dzięki za info.

  • 15. Data: 2015-02-14 10:29:41
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 12/02/15 08:14, 666 wrote:
    > Ale na dzisiaj (czwartek 12 lutego) dokąd iść z 50k

    Co my tu optymalizujemy? Próbujecie wyszukać ofertę lepszą o pół pp...
    Różnica 1pp na oprocentowaniu takiej kwoty to 40 zł miesięcznie.

    To już chyba lepiej franki kupić i liczyć, że podskoczą znowu.
    Albo akcje małej firmy.

    --
    Alf/red/