  • 21. Data: 2003-06-09 21:00:48
    Temat: Re: od strony rzeczywistej
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    To znaczy, że też nie wiesz i musisz to sprawdzać?
    Bądź w takim razie uprzejmy nie prezentować niesprawdzonych informacji
    jako fakty.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 22. Data: 2003-06-10 13:38:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> writes:

    > To znaczy, że też nie wiesz i musisz to sprawdzać?

    Nie. Wiem, ze banki spoldzielcze to powszechnie robia. Nie interesuje mnie
    ktore to dokladnie banki, i jakie maja nazwy.

    > Bądź w takim razie uprzejmy nie prezentować niesprawdzonych informacji
    > jako fakty.

    To sa fakty. Sciagnij sobie tabele KIRu i przestan ciagnac w nieskonczonosc
    bezsensowne spory o oczywiste rzeczy.
    Jesli nie potrafisz wykonac tak prostej czynnosci, to dla przykladu podam,
    ze robi to (pierwszy z listy) Bank Spoldzielczy Otwock.

    Nie lubie generalnie tego robic, ale mam juz dosyc tych rozwazan o ilosci
    diablow na lebku szpilki, w ktorych uparcie starasz sie wykazac
    nieistnienie istniejacych i oczywistych rzeczy. Przyjmij wiec do
    wiadomosci, ze od tej chwili Twoje listy nie beda wyswietlane przez
    moj czytnik.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2003-06-10 15:40:50
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof Halasa wrote:
> [...]

    Zadzwoniłem, zapytałem.
    Bardzo miła pani powiedziała, że owszem nie uczestniczą bezpośrednio w
    KIR, a przelewy obsługuje ich bank rozliczający.
    Natomiast zaprzeczyła wyraźnie, jakoby bank regulował swoje zobowiązania
    wobec innych gotówką i zdziwiła się na ten pomysł.

    Wcale mi nie ustępujesz pod tym względem.
    Jeśli nie lubisz tego typu dyskusji, to nie zabieraj głosu.

    Przyjąłem.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl