  • 1. Data: 2002-03-29 12:07:02
    Temat: odebranie kwoty gwarancyjnej w Pekao ??
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Posiadam karte VC zlotowkowa w Pekao SA. Kwote gwarancyjna moge odebrac po
    uplywie 12 miesiecy. Czy kwota ta jest rzeczywiscie zwracana po 12
    miesiacach (oczywiscie na koncie nigdy nie bylo debetu)??

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-03-29 12:47:15
    Temat: Re: odebranie kwoty gwarancyjnej w Pekao ??
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Posiadam karte VC zlotowkowa w Pekao SA. Kwote gwarancyjna moge odebrac po
    > uplywie 12 miesiecy. Czy kwota ta jest rzeczywiscie zwracana po 12
    > miesiacach (oczywiscie na koncie nigdy nie bylo debetu)??

    tak, trzeba tylko pójść do oddziału i zgłosić ten fakt i odblokują.

  • 3. Data: 2002-04-03 07:55:51
    Od: "tsg" <t...@w...pc38e1.kmeif.pwr.wroc.pl>

    >tak, trzeba tylko pójœć do oddziału i zgłosić ten fakt i odblokujš.
    Ja musialem wysmazyc pisemko do CKC, poza tym chcieli wcisnac mi
    kit, ze zeby odblokowac, musze miec u nich Eurokonto - wierutna bzdura, spokojnie
    wystarczy rok posiadania rachunku biezacego, np. tego, na ktorym byla zablokowana
    kwota gwarancyjna. Pisemko do CKC przekazali sami, kase odblokowali po jakis dwoch
    tygodniach. Nie daj sie spuscic na drzewo - wnikliwa lektura regulaminu karty
    zalecana.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl