  • 21. Data: 2005-10-10 10:28:25
    Temat: Re: odliczanie finalowe - LUKAS zdazy czy nie
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > drugie logowani po błędzie zadziałało - widzę stan środków.
    > wracam na www lukasa sprawdzę jak dalej, głębiej można wejść...

    a dalej to wesoło: klikając w konto pojawia się informacja, że nie mam konta
    :) rotfl

    dokładnie: "Nie masz żadnych kont. Chcesz dowiedzieć się więcej kliknij
    tutaj"
    przy czym klikanie w "tutaj" nic nie daje
    niezłe.

    kredyty - mam. wklikuję się - i już nie mam :)))

    janke

  • 22. Data: 2005-10-10 10:29:19
    Od: " gracz102" <g...@W...gazeta.pl>

    Odp. od Lukasa:
    "Szanowni Państwo,
    informujemy, że ze względu na wzmożony ruch w LUKAS e-Banku i dużą liczbę osób
    logujących się jednocześnie do nowego systemu, czas oczekiwania na zalogowanie
    sie do systemu i wykonanie operacji może wydłużyć się.
    Prosimy o ponowaną próbę zalogowania się w późniejszym terminie.
    Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.
    Z poważaniem,
    LUKAS Bank"

  • 23. Data: 2005-10-10 10:31:04
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Przy okazji, pełna lista bieżacych blokad na karcie już w Lukasie jest?

    pewnie chcieliby, żeby była, bo teraz jest:

    "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    niedostępny"

    może później trochę.

    janke

  • 24. Data: 2005-10-10 10:33:31
    Od: "PB" <e...@W...gazeta.pl>

    gracz102 <g...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > Prosimy o ponowaną próbę zalogowania się w późniejszym terminie.
    > Za utrudnienia z tym związane przepraszamy.

    Stary system pozwalał się zalogować, choć już odświeżyć salda nie można było
    (słynne: Serwer jest zajęty...).

    Na początku miesiąca Lukas nigdy nie działał, ale dziś dziesiąty! ;-)

  • 25. Data: 2005-10-10 10:33:38
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > pewnie chcieliby, żeby była, bo teraz jest:
    > "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    > niedostępny"
    > może później trochę.

    "później" już jest:

    lista wygląda tak: data powstania, data wygaśnięcia, typ blokady, kwota

    janke

  • 26. Data: 2005-10-10 10:35:13
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > pewnie chcieliby, żeby była, bo teraz jest:
    >
    > "Wystąpił błąd wewnętrzny aplikacji. Szczegółowy opis błędu jest
    > niedostępny"

    > może później trochę.

    Przed południem puściłem przelew do mBanku. Ciekawe, czy dziś dojdzie?

  • 27. Data: 2005-10-10 10:38:21
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    janke <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > "później" już jest:
    >
    > lista wygląda tak: data powstania, data wygaśnięcia, typ blokady, kwota

    Z ciekawości zapytam, czy Visa Maxima Plus ma też (w końcu!) podgląd w
    internecie?

  • 28. Data: 2005-10-10 10:43:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Z ciekawości zapytam, czy Visa Maxima Plus ma też (w końcu!) podgląd w
    > internecie?

    nie wiem ;(

    tu niech pomoże ktoś kto ma.

    janke

  • 29. Data: 2005-10-10 11:21:06
    Od: j...@i...pl

    witam,
> [...]
    > sie do systemu i wykonanie operacji może wydłużyć się.
    > Prosimy o ponowaną próbę zalogowania się w późniejszym terminie.
    A teraz idziemy dalej ...
    (...)Szanowni Klienci,
    Informujemy, że ze względu na wzmożony ruch korzystanie z LUKAS e-Banku jest w
    tej chwili ograniczone.
    Prosimy o wykonywanie operacji w placówkach bankowych lub za pośrednictwem
    LUKASlinii.
    Za niedogodności z tym związane serdecznie przepraszamy.(...)
    I jeszcze zarobią na tych operacjach!
    Pzdr,
    jareka

  • 30. Data: 2005-10-10 13:24:32
    Od: "erasms55 erasms55" <e...@W...gazeta.pl>

    erasms55 erasms55 <e...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > Przed południem puściłem przelew do mBanku. Ciekawe, czy dziś dojdzie?

    Przelew puszczony z "nowego" Lukasa przed południem (kiedy jeszcze Lukas
    działał) jest już zaksięgowany na koncie w mBanku.