  • 1. Data: 2006-11-14 20:51:18
    Temat: odmowa kredytu z powodu zbyt szybkiego wzrostu dochodów z ziłalności
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>

    witajcie,

    Dzisiaj dostałęm negatywna decyzje kredytową. Prowadzę działalnośc i
    moje dochody w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku wzrosły o
    60%. I wzrost ten według banku świadczy o niestabilości dochodów. Czy
    ktoś miał do czynienia z podobnie absurdalną argumentacją???

    pozdrawiam
    charlie_partana

  • 2. Data: 2006-11-14 22:33:00
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Użytkownik "charlie_partana" <c...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości

> [...]
    > 60%. I wzrost ten według banku świadczy o niestabilości dochodów. Czy
    > ktoś miał do czynienia z podobnie absurdalną argumentacją???

    Multibank ?? :)))

    Jaca

  • 3. Data: 2006-11-14 22:59:00
    Od: "Jotka" <j...@o...pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości

    > Multibank ?? :)))

    W Multibanku wystarczyło koledze kilkuzdaniowe uzasadnienie mające pokrycie
    w faktach.
    Nie robili żadnych problemów.
    Wzrost dochodów w stosunku do poprzedniego okresu rozliczeniowego miał na
    poziomie 200%.

    A swoją droga nie dziwię się, wielu kredytobiorców nabija sobie kilka
    miesięcy wstecz historię po to aby bezsensownie podwyższyć sobie zdolność
    kredytową.

    J.

  • 4. Data: 2006-11-14 22:59:50
    Od: charlie_partana <c...@p...onet.pl>