  • 11. Data: 2003-08-26 07:36:56
    Temat: Re: odmowa udzielenia kredytu na towar
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>
    napisał(a):

    > Po prostu bank nie chcial pozyczac Ci wiecej niz juz pozyczyl.
    > Stwierdziliz pewnie, ze limit KK to maksimum, jakie mozesz bez
    > problemu splacic w razie czego.

    Pewnie tak. Szkoda tylko, że nie informują o tym w momencie wydawania
    karty.

    PS Czy mogę zlikwidować zadłużoną kartę? Oczywiście zadłużenie spłacę
    w terminie, ale KK chciałbym zlikwidować już dziś.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 12. Data: 2003-08-26 07:43:12
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> napisał(a):

    > Idziesz z karta Lukasa i ostatnimi 3-ma wyciagami do BPH-PBK

    Tam mam kredyt hipoteczny, sądzisz, że dadzą mi KK? ;-)

    I po drugie: po co mi karta Lukasa w BPH?

    I po trzecie: wyciągami z rachunku, czy KK?

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 13. Data: 2003-08-26 07:48:22
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wozik" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    > PS Czy mogę zlikwidować zadłużoną kartę? Oczywiście zadłużenie spłacę
    > w terminie, ale KK chciałbym zlikwidować już dziś.

    Wypowiedzieć umowę możesz zawsze, byle w zgodzie z zasadami określonymi w
    regulaminie.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2003-08-26 07:53:46
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > PS To nie żaden mały sklepik, chciałem kupić coś w MM, gdzie Lukas na
    > każdym kroku krzyczy, że daje raty 0%. Tylko ciekawe komu.

    he he he ... 0% ?

    Podam przykład Conforamy (kredytu udziela Millennium/Cetelem)

    1. Ulotka - "kredyt 0%"
    2. Pani sprzedawczyni - "Płaci Pan tylko ubezpieczenie kredytu, parę
    złotych miesięcznie"
    3. Pan przy biurku udzielający kredytu - "Oprocentowanie 5% i ubezpieczenie"
    4. Rzeczywiste oprocentowanie wydrukowane na ostatecznej umowie - 17 %

    :))))))))))

  • 15. Data: 2003-08-26 07:57:19
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    Kuba <j...@y...com> napisał(a):

    > he he he ... 0% ?

    Korzystałem już z rat 0%. Zapłaciłem dokładnie 10 rat po 1/10
    wartości towaru.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 16. Data: 2003-08-26 08:21:46
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
    > Pewnie tak. Szkoda tylko, że nie informują o tym w momencie wydawania
    > karty.

    A skad moga wiedziec czy np. Twoja sytuacja sie nie poprawi albo pogorszy.
    Badaja zdolnosc kredytowa na dany moment - moment w ktorym chcesz wziac
    nastepny kredyt.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 17. Data: 2003-08-26 08:23:21
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    napisał(a):

    > A skad moga wiedziec czy np. Twoja sytuacja sie nie poprawi albo
    > pogorszy. Badaja zdolnosc kredytowa na dany moment - moment w
    > ktorym chcesz wziac nastepny kredyt.

    Ale wystarczyłoby zdanie: "proszę liczyć się z tym, że ustalając taki
    limit, na dzień dzisiejszy nie dostanie pan kredytu ratalnego w
    naszym banku".

    A ja bym wtedy powiedział: "ooo to bardzo ważna informacja, proszę
    limit zmniejszyć o połowę".

    Takie wiesz, proste ludzkie sprawy.

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766

  • 18. Data: 2003-08-26 08:30:31
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wozik" <w...@s...pl> wrote in message
> [...]
    > naszym banku".
    >
    > A ja bym wtedy powiedział: "ooo to bardzo ważna informacja, proszę

    Takich bankow to chyba w calym wszechswiecie nie ma.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 19. Data: 2003-08-26 08:38:47
    Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid>

    X...@1...25.192.108,
    Wozik <w...@s...pl>:

    > Tam mam kredyt hipoteczny, sądzisz, że dadzą mi KK? ;-)

    Tyle masz kredytow i sie dziwisz ze nie dostales nastepnego, przy dochodach
    1k?

    > I po drugie: po co mi karta Lukasa w BPH?
    Huh?

    > I po trzecie: wyciągami z rachunku, czy KK?

    z rachunku KK :)

    Ale naprawde odradzam przenoszenie KK - tylko sobie narobisz klopotu i
    kosztow, a potem beda nowe nieoczekiwane klopoty.

    Naprawde nie masz co sie "obrazac" na Lukasa, ze nie dal Ci nastepnego
    kredytu, patrz wyzej.

    Ktos pisal o mBanku - nawet nie probuj skladac wniosku przy takich
    parametrach, jakie podales.

    Nawet opcja "przeniesienie karty" nic Ci nie da, bo wylicza Ci, ze nie masz
    zdolnosci kredytowej.

    --
    Robert
    Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

  • 20. Data: 2003-08-26 08:42:14
    Od: Wozik <w...@s...pl>

    "Robert" <s...@o...pl.invalid> napisał(a):

    > Tyle masz kredytow i sie dziwisz ze nie dostales nastepnego,
    > przy dochodach 1k?

    Ale ja nie chciałem kredytu na 20 tysięcy, tylko na 570 PLN!

    --
    ___//] ____ wozik[at]stone kropka pl
    `(_)-------(_)'' ICQ: 21415190 Gadu-Gadu: 4766