  • 11. Data: 2010-03-16 08:08:28
    Temat: Re: odmowa wydania KK w Polbanku
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Tue, 16 Mar 2010 00:34:37 -0700 (PDT), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >"takich klientow co splacaja w GP nam nie potrzeba" :)

    no tak, w ciezkich czasach potrzeba nam jeleni a nie truposzy...

    czy wiadomo skadinad, ile mniej wiecej jest klientow niesplacajacych w
    terminie w porownaniu z tymi splacajacymi w terminie?
    kiedys sie tym zainteresowalem to dogrzebalem sie informacji, ze 1/3
    klientow nie splaca w GP całego zadluzenia, wiec jest ladnym zarobkiem
    dla bankow

    truposz = klient ktory zawsze splaca wszystko w GP, wiec bank zamiast
    zarabiac ma tylko koszty
    jelen = klient ktory nie splaca w grace period, tak wiec wali mu sie
    odsetki, kary, oplaty za monity

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 12. Data: 2010-03-16 08:20:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "takich klientow co splacaja w GP nam nie potrzeba" :)

    lepsi tacy co trzeba ich windykowac? ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-03-16 08:22:02
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > truposz = klient ktory zawsze splaca wszystko w GP, wiec bank zamiast
    > zarabiac ma tylko koszty

    dlaczego tylko koszty? jak klient aktywnie korzysta z karty to bank
    zarabia na intercharge'u ;-)
    w przeciwnym razie nie byloby tych wszystkich promocji i premii za
    aktywne korzystanie z karty

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-03-16 08:27:34
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "darek" <b...@h...pl> napisał w wiadomości grup

    > Swoją drogą to i tak dziwne zachowanie. U konkurencji usłyszałbym "proszę
    > zamknąć jedeą z użytkowanych już KK a my z przyjemnością wręczymy Panu
    > naszą...ale pewnie jestem z jeszcze innych względów klientem "nie
    > takim"...

    To zalezy ile produktów musiałbyś zamykać. Bo może na przykład 8 i było to
    dla nich kompletnie nieperspektywiczne? :-)

  • 15. Data: 2010-03-16 08:33:13
    Od: Jan Kowalski <v...@g...com>

    On 16 Mar, 09:22, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > dlaczego tylko koszty? jak klient aktywnie korzysta z karty to bank
    > zarabia na intercharge'u ;-)
    > w przeciwnym razie nie byloby tych wszystkich promocji i premii za
    > aktywne korzystanie z karty

    Otoz to.

    Mysle ze klient, ktory wykreca roczne obroty na karcie powyzej 10 tys.
    jest juz dla banku zyskowny, nawet jesli splaca zadluzenie w okresie
    bezodsetkowym.

    V.

  • 16. Data: 2010-03-16 08:51:15
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "Jan Kowalski" <v...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    8g2000yqc.googlegroups.com...

    > Mysle ze klient, ktory wykreca roczne obroty na karcie powyzej 10 tys.
    > jest juz dla banku zyskowny, nawet jesli splaca zadluzenie w okresie
    > bezodsetkowym.

    Z cala pewnoscia granica oplacalnosci lezy znacznie nizej. W moim odczuciu w
    okolicy raczej 3k rocznie niz 10k.

  • 17. Data: 2010-03-16 09:42:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 15 Mar 2010 22:08:07 +0100, darek napisał(a):

> [...]
    > w BIK'u, dobr? zdolno?ae kredytowa? itp ale niestety korzysta Pan
    > aktywnie ze zbyt wielu produktów kredytowych. Dok?adnie z 5 a my
    > stosujemy sie do ostatnich zalecen KNF który takie zalecenia poda?.
    > Hmm, tak korzystam, mam 2 inne karty KK, 2 limity kredytowe w rachunku i
    > koncówke kredytu mieszkaniowego.
    > Pisze o tym bo w ?aden sposób mnie to nie martwi ale zastanawia i troche
    > ?mieszy. Chcialbym wiedzieae, czy w podej?cie Polbanku to norma, czy te
    > warunki to cze?ae rekomendacji "T" KNF czy czego? starszego.

    Ja właśnie chciałem się pochwalić, że dostałem w końcu kk era (trochę to
    trwało) i rozpocząłem ewakuację z Aliora. Najpierw chciałem przenieść kk
    z Citi jak ją likwidowałem, to poproszone mnie o zaświadczenie, więc kk
    citi poszła pod topór a zwykłej Polbankowej nie dostałem, bo z papierami
    nie chciało mi się latać. Później robiłem podchody do era, ale miałem
    bodajże dwa odrzucenia. Dlaczego? Miałem zmianę terminu spłaty na kk
    Aliora a oni tam to tak fantastycznie wymyślili, że po prostu dostaje się
    nową kk i w BIKu widać dwie kk. Zanim spłaciłem i później jeszcze 3
    miesiące taka karta zamknięta wisi. A jak widać Polbank chyba nie
    toleruje więcej niż 1 kk przy wyrabianiu u nich karty. Ostatnio zaszedłem
    do oddziału i znowu spróbowałem wyrobić kk. Jakież było moje zdziwienie,
    jak w poniedziałek (papiery złożyłem w środę) zadzwoniła Pani aby zgłosił
    się po odbiór kk do niej a za kilka dni przyszedł dodatkowy paypass.
    Teraz wprowadzili potwierdzenie smsami, które działa nawet pod linuksem a
    ja jeszcze chyba jestem w szoku ;)

    PS Skonfiguruj poprawnie swój czytnik.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2010-03-16 10:02:43
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    On 16 Mar, 09:51, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Uzytkownik "Jan Kowalski" <v...@g...com> napisal w wiadomosci grup
    8g2000yqc.googlegroups.com...

    > Z cala pewnoscia granica oplacalnosci lezy znacznie nizej. W moim odczuciu w
    > okolicy raczej 3k rocznie niz 10k.

    W 2008 roku będąc na praktykach w banku usłyszałem, że przeciętny zysk
    banku z karty kredytowej wynosi około 200 zł rocznie. Ładna sumka
    biorąc pod uwagę, że ponad połowa kart kredytowych jest martwych.

  • 19. Data: 2010-03-16 10:48:28
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 09:42:09 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Miałem zmianę terminu spłaty na kk
    > Aliora a oni tam to tak fantastycznie wymyślili, że po prostu dostaje się
    > nową kk i w BIKu widać dwie kk. Zanim spłaciłem i później jeszcze 3
    > miesiące taka karta zamknięta wisi.

    W Polbanku jest chyba to samo, jak uszkodziłem pierwszą kartę to wyrobiono
    mi drugą z nowym numerem. Potem gdy chciałem dołączyć do promocji "Zwrot
    Kwot" to wyrobiono mi kolejną (teraz podobno można już tylko aneks do umowy
    podpisać). W ich systemie w ogólnym saldzie możliwego zadłużenia widać było
    zsumowany limit wszystkich (po zgłoszeniu poprawili). Chyba sobie sprawdzę
    BIK i zobaczę ile ich tam wisi ;).

    --
    Kojer

  • 20. Data: 2010-03-16 12:59:31
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A jak widać Polbank chyba nie
    > toleruje więcej niż 1 kk przy wyrabianiu u nich karty.

    to chyba nie jest reguła, dostałem u nich kk mając kilka innych,
    telefonu na abonament nie mam tylko prepaida i wszystko poszło całkiem
    sprawnie, zaoferowali nawet dość wysoki limit

    potwierdzenia sms dochodzą chociaż ostatnio dostałem dopiero po ponad
    dobie, ale zwykle zanim zabiorę zakupy to sms już jest ;-)

    na paypassa czekałem ponad miesiąc, złożyłem reklamację i....wysłali mi
    dwie takie karty, szkoda tylko że przy płaceniu zawsze jest taka jazda ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS