eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiodpowiedz z Cetelem na reklamacje...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 12

  • 11. Data: 2007-06-13 10:07:38
    Temat: Re: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jun 2007 11:36:34 +0200, RobertS napisał(a):


    > banki zwracają uwagę na to, ktory bank wydal poprzednia karte - generalnie
    > chodzi o to w jaki sposob byla weryfikowana zdolnosc kredytowa dlatego z
    > niektorych bankow karte przeniesc mozna bez problemu, a z innych juz nie...
    > tresc zestawienia transakcji nie ma tutaj znaczenia, dlatego podejrzewam,
    > ze przeniesienie kk z Cetelem moze nie byc latwe, prawdopodobnie, ze i tak
    > konieczne bedzie dostarczenie dokumentow/zaswiadczen...

    No wiadomo, że różne są bankowe procedury. Kolega ostatnio przenosił
    kk, którą dostał z firmy Żagiel (zwykła VE płaska) do Rajfiego i
    poszło bez problemu i limit mu podnieśli o 30% tak jak stoi na www.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide


  • 12. Data: 2007-06-13 18:17:09
    Temat: Re: odpowiedz z Cetelem na reklamacje...
    Od: "Aga" <a...@o...pl>

    > No nie do końca, składając reklamację posłużyłaś się materiałami
    > reklamowymi.
    > Powołaj się na taryfę opłat i prowizji i te materiały, które dostałaś
    >razem z kartą albo przy podpisywaniu umowy.
    >Jeżeli tego nie ma w oficjalnych dokumentach, masz prawo do
    reklamacji.

    Niestety ani w regulaminie ani w cenniku tez informacji nie ma.

    >Poza tym, poza przeprosinami chyba w takim przypadku się
    nic nie należy....

    Raczej nalezy sie, skoro maja ukryte haczyki o ktorych klient przestudiujac
    regulamin i cennik takich sie nie dowiaduje.


strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1