  • 11. Data: 2011-02-02 13:45:20
    Temat: Re: odszkodowanie od banku za brak możliwosci złożenia zlecenia
    Od: "spa" <s...@a...er>

    Użytkownik "Bartosz" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:iibjtl$5pt$1@node1.news.atman.pl...
    > Czy mając umowę z mBankiem na świadczenie usługi eMakler mogę dochodzić
    > roszczeń za niesprawność systemu w godzinach pracy giełdy ?

    Móc możesz
    Zatrudnij papugę
    Oskubie cię na 50% potencjalnych strat a bank da ci figę

  • 12. Data: 2011-02-02 14:08:27
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 02.02.2011 14:23, Michal Jankowski pisze:

    > Ten przepis mówi, że bank nie ponosi odpowiedzialnosci za nieprzyjecie
    > zlecen spowodowane awarią, za którą nie ponosi odpowiedzialnosci.
    >
    > A nie, że za spowodowane każdą awarią.

    A czy mozna ponosic odpowiedzialnosc, za skutki awarii, za ktore nie
    ponosi sie odpowiedzialnosci?
    ;)
    Bo ten punkt e) to takie masło maślane.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 13. Data: 2011-02-02 15:29:54
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2011-02-02 14:29, Bartosz pisze:
    > Czy można dochodzić roszczeń związanych ze stratą teoretycznych dochodów
    > jakie mógłbym zyskać na podsatwie np 4 zleceń w ciągu 4h w tym dniu po
    > kursach panujacych w okresie trwania awarii za pomoca kwoty zdeponowanej
    > na koncie zwiazanym z obsługa zleceń eMakler?

    Po fakcie, znając kursy? Powiedz, że żartujesz. Dochodzić zawsze możesz,
    nie dostaniesz nic.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2011-02-02 15:48:02
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    WOJSAL wrote:

    > A czy mozna ponosic odpowiedzialnosc, za skutki awarii, za ktore nie
    > ponosi sie odpowiedzialnosci?
    > ;)
    > Bo ten punkt e) to takie masło maślane.

    Wcale nie. Musisz zapisać się na kurs legalese :-)

    witrak()

  • 15. Data: 2011-02-02 17:37:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartosz" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Wyszacowałem stratę w teoretycznych zyskach na kwotę X.

    I tu widzę podstawowy problem. Gdybyś złożył zlecenia, a bank ich nie
    wykonał, to dałoby się wykazać, jaki wynik finansowy ich realizacji by
    nastąpił. Do takiej wysokości zasadnym byłoby roszczenie o naprawienie
    szkody. Ale skoro zlecenia złożyć się nei dało, to nie ma możliwości
    udowodnienia wysokości strat, a tym samym to ucina wszelkie dochodzenia
    roszczeń odszkodowawczych - moim zdaniem.