  • 31. Data: 2011-01-03 10:08:38
    Temat: Re: ofermom gratulujemy:))))
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > przecież inaczej nie jest
    > zus to emerytura rządowa i nic innego, jakby się to nie nazywało

    halo!!! ale zbierać trzba więcej niż wchodzi do ZUS (i to przymusowo)
    składka zależy do zarobków (do pewnego stopnia)
    wysokość emerytury przymusowej jest różna.

    wiec założenia nie są spełnione
    KRS - bardziej pasuje.

    błąd polega na odcięciu funduszu z którego wypłacane sa emerytury, od
    całości budzetu
    niby dlaczego państwowa emerytura ma pochodzić ze składek a nie np. z VAT
    albo akcyzy czy innej prywatyzacji?

  • 32. Data: 2011-01-03 10:38:42
    Od: "f...@p...onet.pl" <f...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-03 11:02, nazgul pisze:
    > no dobrze, posłuchalismy
    > ale jaką tezę stawiasz? Mów ,żebyśmy wiedzieli z czym polemizowac.

    W poprzednich postach mowa byla o bezpieczenstwie jakie ma nam zapewniac
    Panstwo i o tym, ze reszta powinna byc prywatna a nie redystrybucja
    prywatnych pieniedzy przez panstwowych urzednikow. No ale te wlasnie
    panstwowe sluzby sa tak skonstruowane aby mnozyc emerytow a nie
    zapewniac bezpieczenstwo i one sa rowniez dystrubucja naszych pieniedzy.
    Bo jak ma nam zadoscuczynic "policjant", ktory nam wyrzadzil krzywde
    jesli jest przedstawicielem wladzy, albo sedzia, lub prokurator?
    Przeciez podobnie jak lekarze i inne zawody, nikt sie do niczego nie
    przyzna, no chyba ze masz nagrane. autokar swiadkow, i trupa w szafie, a
    i to nie wiadomo, patrz np. centrozap jesli chodzi o firmy i pieniadze.

  • 33. Data: 2011-01-03 12:20:07
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak

    > Nie mam jednego infa czyli artykulu, bo o tym pisze sie roznie, przy
    > okazji roznych switnych akcji. Zwykly "policjant" po 15 latach sluzby
    > dostanie 1k emerytury i idzie dorabiac lub zaklada wlasna dzialalnosc
    > jako emeryt. Jak zarobi z 1,5 to i tak ma wiecej niz na sluzbie. To
    > prosty mechanizm. ...

    Znam osobiście paru policjantów i żaden nie ma ani nie miał zamiaru spadać
    po 15 latach.
    Zazwyczaj starają się dociągnąć do 25.

    Co piszesz, to tylko Twoje teoretyzowanie, takie pitu-pitu "mi sie zdaje".

  • 34. Data: 2011-01-03 12:51:29
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > W poprzednich postach mowa byla o bezpieczenstwie jakie ma nam zapewniac
    > Panstwo i o tym, ze reszta powinna byc prywatna a nie redystrybucja
    > prywatnych pieniedzy przez panstwowych urzednikow.

    zgoda

    > No ale te wlasnie
    > panstwowe sluzby sa tak skonstruowane aby mnozyc emerytow a nie
    > zapewniac bezpieczenstwo

    no nie wiem, może przedstawisz jakies fakty, że wczesniejsza emerytura nie
    motywuje do wykonywania obowiązków słóżbowych? (szczegónie że mozna ja
    utracić w całości - stan kąta ZERO w przypadku popełnienia przestepstwa).

    a to już zupełnie nie na temat.

  • 35. Data: 2011-01-03 13:52:45
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    >stan kąta ZERO w przypadku popełnienia przestepstwa).

    konta

  • 36. Data: 2011-01-03 17:53:30
    Od: "Miki" <m...@a...com>

    h...@p...onet.pl<> wrote:
    > zapewne większość OFE-zarządzających głosowała dwiema rekami za PO:)))))))
    > gratulacje trafnego w ?????10 wyboru
    > --

    Jak widac glupkow Jarkowych nie trza szukac....Sami sie pchaja. ..

    --
    Android Usenet Reader
    http://android.newsgroupstats.hk

  • 37. Data: 2011-01-03 20:50:40
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 31-12-2010 o 16:51:59 <h...@p...onet.pl> napisał(a):

    > zapewne większość OFE-zarządzających głosowała dwiema rekami za
    > PO:)))))))
    >
    > gratulacje trafnego w ?????10 wyboru

    głos Jankowiaka w sprawie,
    http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;awantura,47
    854.html
    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 38. Data: 2011-01-03 21:01:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> napisał w wiadomości

    > głos Jankowiaka w sprawie,
    > http://januszjankowiak.bblog.pl/wpis,ofe;awantura,47
    854.html

    Fałszywe założenie zawala całe rozumowanie:

    "...doskonale wiedząc, że na rynkach kapitałowych finansowany jest "lepszy"
    kawałek gospodarki,..."

  • 39. Data: 2011-01-03 21:13:38
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

    On 2011-01-02 23:58, f...@p...onet.pl wrote:

    > Mowicie o sluzbach, ktore zamiast zabewniac bezpieczenstwo, sa poto aby
    > jak najszybciej zostac emerytem. Panowie przestancie, takie rzeczy w
    > normalnym kraju.:)

    Oczywiście zapomniałem dodać, że praca w "służbach" ma być bardzo dobrze
    płatna i być zawodem zaufania publicznego. Każdy przekręt i wylatujesz
    (a kto by chciał stracić taką dobrą i lukratywną pracę?). Założę, się że
    przy 5k na rękę na Policjanta startowały by tabuny chętnych i nikt by na
    emeryturę po 15 latach odchodzić nie chciał ;)

    Mroziu

  • 40. Data: 2011-01-03 22:32:55
    Od: Marcin <m...@g...pl>

    Dnia 02-01-2011 o 23:50:11 f...@p...onet.pl <f...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > teraz to sie z Toba zgadzam, wielu wyjechalo, teraz jest ich brak
    > (niektorych specjalnosci, jak anestzjol.) i robia co chca, podobnie
    > zaczyna byc z fizykami:)

    wiem, ze to marne zrodlo, ale przyklad przyszedl dzis:
    cyt: "Jak nieoficjalnie dowiedziała się "Gazeta", obecnie chirurg na
    kontrakcie zarabia kilkanaście tysięcy złotych miesięcznie. Teraz lekarze
    liczą na co najmniej 25 tys. zł."
    to wszystko w Zielonej Gorze, ktora, z calym szacunkiem, jest medyczna
    prowincja. ile wyciaga chirurg w Poznaniu? ile ordynator? ile
    kardiochirurg? wyobraznia idzie w ruch... a to przeciez tylko jeden etat,
    panstwowy, gdzie klient to przedmiot, nie podmiot.

    --
    Marcin Kuj-Pom