  • 1. Data: 2010-04-28 10:36:48
    Temat: oferta PZU
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)

    Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    akcji. :)

  • 2. Data: 2010-04-28 10:38:47
    Temat: Re: oferta PZU
    Od: zenek <z...@o...pl>

    MarekZ pisze:
    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na
    skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

  • 3. Data: 2010-04-28 10:41:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na
    > skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

    Nie liczę się z tym.

  • 4. Data: 2010-04-28 11:25:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-04-28, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    Ja się zapisałem. :)
    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2010-04-28 11:48:34
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Kwi, 12:36, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:
    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    Zapisałem - myślę, że te 10% się wyciągnie, a że akurat skończyła się
    lokata w OF...

    pzdrwm
    luc

    http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

  • 6. Data: 2010-04-28 12:06:38
    Od: g...@o...pl

    > A liczysz sie3 z tym ze po tej wielkiej nagonce okaze sie ze PZU jest na
    > skraju upadlosci i umoczyles kasiore w papierze toaletowym ?

    W pierwszym miesiącu można tylko zarobic lub nie stracic (jeśli nie brac pod
    uwagę alternatywnych odsetek w OF).

  • 7. Data: 2010-04-28 12:09:45
    Od: g...@o...pl

  • 8. Data: 2010-04-28 13:26:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 12:36:48 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    Ja nie. Ciekawi mnie jednak jak to się wszystko potoczy, bo aktualnie
    klimat giełdowy robi się trochę nieciekawy dla takiej oferty.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2010-04-28 13:29:39
    Od: Piotr <...@...c>

    W dniu 2010-04-28 12:36, MarekZ pisze:
    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    a coś wiadomo ile mogą kosztować na start??

  • 10. Data: 2010-04-28 13:36:11
    Od: xbartx <b...@h...net>

> [...]

    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych

    Tak właśnie mi się rzuciło, że całkiem niezła nagonka jest na te akcje.
    Np w Aliorze dzisiaj do 20.00 czekają na zapisy w oddziałach a przez www
    i tel nawet do 24.00.

    http://preview.tinyurl.com/alior-pzu

    Czytając jednak takie artykuły można odnieść wrażenie, że to może być
    papier czysto spekulacyjny.

    http://www.ngi24.pl/article/778/pzu-transatlantyk-pr
    zecieki-i-gory-lodowe

    Cóż jak zwykle zobaczymy co czas pokaże i kto miał rację. Oczywiście
    życzę wszystkim inwestorom wieeeeeeelkich zysków.

    --
    xbartx