  • 31. Data: 2010-05-01 21:51:09
    Temat: Re: oferta PZU
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hri3gf$bd1$...@i...gazeta.pl...

    > Najważniejsze, to wiedzieć kiedy wyjść. Nie problem mieć wirtualne zyski,
    > miałem całkiem przyjemne... Jak szybko zamierzacie sprzedać?

    Za wcześnie na razie na spekulacje "kiedy sprzedać".

  • 32. Data: 2010-05-02 07:05:50
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości grup

    > Za wcześnie na razie na spekulacje "kiedy sprzedać".

    Głupstwa gadacie.
    Nie jest ważne ile się na walorze dotychczas zarobiło/straciło. Ważny
    jest stan obecny i szacowane perspektywy. Zasada jest prosta: Załóż
    sobie jakiś horyzont. Uważasz, że wzrośnie - trzymaj (kup/dokup),
    uważasz, że spadnie - sprzedaj. W tym zakresie jesteś wolnym
    człowiekiem. Nie musisz być wszechwiedzący niczym Bóg. Wystarczy, że
    będziesz cwańszy od większości ważonej.
    Kupowaliśmy w IPO, bo zakładaliśmy, że do debiutu wzrośnie. Być może
    spadnie. Ale tak-czy-siak na debiucie będziemy mieli akcje PZU za blisko
    10k. No i teraz możemy (będziemy mogli) sobie gdybać. Ja gdybam, że PZU
    nie upadnie. Będzie jak PEO, TPS, KGH. Natomiast nowym czynnikiem jest
    kapitał akcji pracowniczych, które trafią na parkiet. Oczywiście więcej
    zarobić (i stracić) można na kontraktach, jeszcze wiecej na forexie. No
    - ale robi się już wykład z praktyki gry na giełdzie...

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek

  • 33. Data: 2010-05-05 07:50:37
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 28.04.2010 12:36, MarekZ wrote:
    > Zapisuje się ktoś z Grupowiczów, czy tylko ja jeden naiwny na grupie? :)
    >
    > Poskładałem zapisy na 24 sztuki, ciekawe czy utrafię ilość przyznawanych
    > akcji. :)

    Jak debiut bedzie powyzej ceny emisyjnej, to bedzie narzekanie na rzad,
    ze sprzedal za tanio.

    Jak debiut bedzie ponizej ceny emisyjnej, to sie okaze, ze rzad "zrobil
    wszystkich w ciula" (w spolke z Eureko).

    Tak czy tak - zle ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 34. Data: 2010-05-05 07:55:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...

> [...]
    >
    > Jak debiut bedzie ponizej ceny emisyjnej, to sie okaze, ze rzad "zrobil
    > wszystkich w ciula" (w spolke z Eureko).

    Prawdziwym dramatem byłby debiut po cenie emisyjnej. To by bowiem oznaczało,
    że zaszły oba powyższe zdarzenia łącznie!

  • 35. Data: 2010-05-12 10:29:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-05, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > Prawdziwym dramatem byłby debiut po cenie emisyjnej. To by bowiem oznaczało,
    > że zaszły oba powyższe zdarzenia łącznie!

    A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
    Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
    Pokażcie taką lokatę. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2010-05-12 10:32:40
    Od: g...@o...pl

    > A tymczasem debiut dał zarobić przynajmniej te 11%.
    > Ponad 1k zysku na 9375 zł włożone na 2 tygodnie.
    > Pokażcie taką lokatę. :)

    Jak to ponad tysiąc? A Belka? Tylko 810... :)

    Ja jeszcze potrzymam.

  • 37. Data: 2010-05-12 10:41:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja jeszcze potrzymam.

    A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
    mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.

    Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

  • 38. Data: 2010-05-12 10:43:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-12, g...@o...pl <g...@o...pl> wrote:

    > Jak to ponad tysiąc? A Belka? Tylko 810... :)

    Ale to dopiero w kwietniu za rok. I można straty z lat ubiegłych odliczyć. :)
    A w międzyczasie te 19% będzie pracować na siebie. ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2010-05-12 10:44:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-05-12, MarekZ <b...@a...w.pl> wrote:

    [...]

    > A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
    > mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.
    >
    > Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

    A Taurona kupujesz? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2010-05-12 10:45:10
    Od: g...@o...pl

    > Użytkownik <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > A ja pomiędzy 8:45 a 9:05 sprzedałem wszystko. Najlepsze zlecenie wskoczyło
    > mi po 355,50 a najgorsze to te z otwarcia.
    >
    > Powyżej 310,00 raczej nie zamierzam odkupić. :-)

    Ja po prostu nie mam lepszych pomysłów niż trzymac, po sprzedaniu wpłaciłbym z
    powrotem do OF i znowu nic by się nie działo. Rok-półtora roku temu przynajmniej
    można było poprzerzucac z banku do banku... :)