  • 1. Data: 2004-02-09 11:07:05
    Temat: oot
    Od: "divers" <d...@p...interia.pl>

    Sorki ze nie na temat :)

    Nie wiecie czy jest jeszcze grupa wgpw, przeniesli ja na inny serwer, czy
    moze zostala zlikwidowana?
    thx za pomoc

    --

    pozdrawiam / Best regards,

    Marcin Gąsiorowski

  • 2. Data: 2004-02-09 11:23:55
    Temat: Re: oot
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    divers <d...@p...interia.pl> wrote:
    > Nie wiecie czy jest jeszcze grupa wgpw, przeniesli ja na inny serwer,
    > czy moze zostala zlikwidowana?
    > thx za pomoc

    Jest caly czas, chociaz na serwerze onetu ostatnio cos niezle sie
    kaszanilo - ale juz dziala ok.
    pl.biznes.wgpw
    Sprobuj przez niusy.onet.pl albo www.gazeta.pl/usenet

  • 3. Data: 2004-02-09 12:22:00
    Od: "divers" <d...@p...interia.pl>

    Thx :)

    hmmm uscisle pytanko :)

    przez jakis czas czytalem te grupe z serwera newsowego news.tpi.pl teraz
    niestety tam nie ma tej grupy, czy jest na jakims innym serwerze?

  • 4. Data: 2004-02-09 13:10:52
    Od: "bwwald" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "divers" <d...@p...interia.pl> napisał w wiadomości
    > przez jakis czas czytalem te grupe z serwera newsowego news.tpi.pl teraz
    > niestety tam nie ma tej grupy, czy jest na jakims innym serwerze?

    news.man.poznan.pl
    newes.man.torun pl
    itd...

    Waldek

  • 5. Data: 2004-02-09 13:16:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:c07tum$8b9$1@atlantis.news.tpi.pl>
    dnia 9 luty 2004, divers wstukał(a)

    > hmmm uscisle pytanko :)
    >
    > przez jakis czas czytalem te grupe z serwera newsowego news.tpi.pl teraz
    > niestety tam nie ma tej grupy, czy jest na jakims innym serwerze?

    Grupa pl.biznes.wgpw jest dostępna na serwerze news.tpi.pl. Jest też np.
    na news.gazeta.pl.
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem