  • 1. Data: 2010-04-27 12:28:00
    Temat: opamiętajcie się
    Od: "cudaczek" <c...@t...pl>

    od 2 lat czytam te grupę. Była zawsze na temat giełdy. Od dłuzszego czasu
    jakieś cyborgi podaja dwie informacje : Kczyński, Tusk. Myśle, że to tematy
    do pl.rec.polityka.

  • 2. Data: 2010-04-27 12:54:56
    Temat: Re: opamiętajcie się
    Od: "Ritchie " <t...@W...gazeta.pl>

    cudaczek <c...@t...pl> napisał(a):
    > od 2 lat czytam te grupę. Była zawsze na temat giełdy. Od dłuzszego czasu
    > jakieś cyborgi podaja dwie informacje : Kczyński, Tusk. Myśle, że to
    tematy
    > do pl.rec.polityka.

    Niestety, juz od jakiegos czasu forum parkietu jawi sie duzo bardziej
    merytoryczne od tej listy - kilka lat temu bylo to nie do pomyslenia.

  • 3. Data: 2010-04-27 14:00:04
    Od: "stu" <j...@w...pl>

    Niestety to prawda...

  • 4. Data: 2010-04-27 15:46:25
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "stu" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Niestety to prawda...

    z ubolewaniem przeżywam każdy kolejny atak pisoklonów, odzywam się nie
    często i pod różnymi nickami które zmieniam wraz ze zmianą komputera i do
    tego w wątkach głównie klonów bo mnie boli że te przygłupy wszędzie sieją
    propagandę a czytam z przerwami od ok. 10 lat.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2010-04-27 18:22:20
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cudaczek" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    > od 2 lat czytam te grupę. Była zawsze na temat giełdy. Od dłuzszego czasu
    > jakieś cyborgi podaja dwie informacje : Kczyński, Tusk. Myśle, że to
    > tematy do pl.rec.polityka.

    Podstawowa zasada - nie karmić trolli!

  • 6. Data: 2010-04-27 19:09:45
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    cudaczek pisze:
    > od 2 lat czytam te grupę. Była zawsze na temat giełdy. Od dłuzszego czasu
    > jakieś cyborgi podaja dwie informacje : Kczyński, Tusk. Myśle, że to tematy
    > do pl.rec.polityka.

    Panie Cudak, przyznam, że rzadko czytam co pan pisze na naszej grupie.

    Mógłby pan coś napisać?

    J.

  • 7. Data: 2010-04-27 19:11:42
    Od: Joachim <j...@o...pl>

> [...]
    > do tego w wątkach głównie klonów bo mnie boli że te przygłupy wszędzie
    > sieją propagandę a czytam z przerwami od ok. 10 lat.

    "pisoklony", "przygłupy" dzięki za szacunek, ale po was niczego innego
    się nie spodziewam.

    Pisoklon Joachim

  • 8. Data: 2010-04-27 20:40:23
    Od: "deq" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Joachim" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "pisoklony", "przygłupy" dzięki za szacunek, ale po was niczego innego się
    > nie spodziewam.
    >

    > Pisoklon Joachim

    przygłup nierozumiejący tematu grupy nie zasługuje na szacunek. Nie jest
    problemem dzielenie się swoimi chorymi wizjami na odpowiedniej grupie...

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-04-28 10:34:24
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > przygłup nierozumiejący tematu grupy nie zasługuje na szacunek. Nie jest
    > problemem dzielenie się swoimi chorymi wizjami na odpowiedniej grupie...

    Równie przygłupie jest odpowiadanie jest w nietematycznych wątkach.
    Przyganiał kocioł garnkowi...

  • 10. Data: 2010-04-28 10:37:11
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    *wywalić drugie "jest"