  • 11. Data: 2010-07-03 09:21:56
    Temat: Re: opcje walutowe
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Cyb pisze:

    > opcje sa tylko narzedziem, a efekty zaleza od tego kto uzywa tego
    > narzedzia i do czego.
    > cos tak jak nóż - mozesz nim pokroic chleb zeby nakarmic glodnego,
    > mozesz nim naprawic instalacje eletryczna zeby ogrzac zmarznietego, a
    > mozesz rownie dobrze podreznac sobie nim gardlo.
    >
    > narzedzie to narzedzie, wazne kto go uzywa i od czego.
    >
    > w przypadku opcji moze to byc fajne narzedzie do zabezpieczenia
    > transajji walutowej, lub narzezdie do ryzykownej spekulacji (problemy
    > polskich firm wynikaly wlasnie z uzycia opcji do spekulacji).

> [...]

    No wlasnie i to jest problem ze banki od pewnego czasu zajely sie
    handlem narzedziami.

  • 12. Data: 2010-07-03 09:27:27
    Od: zenek <z...@o...pl>

    mvoicem pisze:
    > [...]
    >
    > "Chłopcze", to do swojej dziewczyny możesz mówić.

    > Przez pół roku? Jeżelibym się umówił w czerwcu 2008 roku a realizacja
    > przypadłaby na styczeń 2009 to równowartość $500 z czerwca 2008. Jak dla
    > mnie piechotą nie chodzi.
    >
    > p. m.

    Ty myslisz ze te opcje walutowe to bankowi oszusci wymyslili dla dobra
    ich klientow ?
    ]

  • 13. Data: 2010-07-03 10:38:40
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Nieprawda. Na XTB świat się nie kończy.
    >
    > AK

    Mozesz podac jakies platformy gdzie mozna grac mniej niz 0,1 lota?
    Przemek

  • 14. Data: 2010-07-03 15:13:30
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 3 Jul 2010 12:38:40 +0200, Przemek napisał(a):

    > Mozesz podac jakies platformy gdzie mozna grac mniej niz 0,1 lota?

    Admiral Markets, CMS FX - z tych, z którymi miałem styczność. Możesz
    googlać pod hasłem "mikroloty", otrzymasz więcej wyników.

    AK

  • 15. Data: 2010-07-03 16:51:45
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > Admiral Markets, CMS FX - z tych, z którymi miałem styczność. Możesz
    > googlać pod hasłem "mikroloty", otrzymasz więcej wyników.
    >
    > AK

    Dzieki
    Przemek