  • 1. Data: 2009-06-05 16:01:53
    Temat: openfinance chce mi zaproponować 10%
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    dzień dobry, czy spotkał się pan już z naszym przedstawicielem?
    (lekkie zdziwienie) spotkanie było wcześniej umawiane
    na koniec, nasz przedstawiciel się z panem skontaktuje w ciągu 3 dni

    o cóż im chodzi? struktura czy waluta która codziennie traci (nie pamiętam
    kraju)

  • 2. Data: 2009-06-08 17:42:56
    Temat: Re: openfinance chce mi zaproponować 10%
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na koniec, nasz przedstawiciel się z panem skontaktuje w ciągu 3 dni
    >
    > o cóż im chodzi? struktura czy waluta która codziennie traci (nie pamiętam

    dadzą 10%, ale tylko w ich siedzibie, najbliższa 200km :)

  • 3. Data: 2009-06-09 10:05:06
    Od: inigo <i...@d...skasujto.cc>

    zlotowinfo wrote:
    > dadzą 10%, ale tylko w ich siedzibie, najbliższa 200km :)

    Do mnie też dzwonili, ale nie wiem czy warto się fatygować. Wie ktoś, gdzie
    jest haczyk / jakie są warunki?

    --
    inigo

  • 4. Data: 2009-06-09 10:30:48
    Od: " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl>

    max zarobek to około 7 zł
    http://podstawy-inwestowania.pl/lokata-na-start-7-dn
    i-10/

  • 5. Data: 2009-06-09 11:11:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik " aneczka.jedna" <a...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h0ldkn$24e$1@inews.gazeta.pl...
    > max zarobek to około 7 zł
    > http://podstawy-inwestowania.pl/lokata-na-start-7-dn
    i-10/

    nie rozumiesz o co chodzi,
    może ktoś kto miał telefon od nich udał się do siedziby?