-
1. Data: 2016-03-10 18:39:15
Temat: opiekun mbanku
Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku". Powinienem to zgłosić na
Policję? W sumie nie miała rosyjskiego ani chińskiego akcentu. Nie
próbowała wyłudzić żadnych haseł ani nic takiego. Nie wciskała mi też
żadnych ubezpieczeń, kredytów itp. badziewi. Też mieliście coś takiego? A
może to jakaś nowa usługa dla niepełnosprawnych umysłowo, którzy nie
potrafią zrobić przelewu w ich serwisie transakcyjnym? Chociaż wziąwszy
pod uwagę ich nowy interfejs to nie jestem pewien czy jest on zrobiony dla
zdrowych na umyśle ludzi.
-
2. Data: 2016-03-10 18:55:47
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>
Użytkownik "Rafal Jankowski" <j...@o...wsisiz.edu.pl> napisał w
wiadomości
news:alpine.LFD.2.20.1603101829030.118913@oceanic.ws
isiz.edu.pl...
...zdrowy na umyśle by podziękował i odłożył słuchawkę a nie pisał
publicznego pamiętnika.
--
marfi
-
3. Data: 2016-03-10 20:15:05
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>
W dniu 10.03.2016 o 18:39, Rafal Jankowski pisze:
> Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
> przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku".
O "opiekunach" wiem tyle co w tym mailu z 2011 roku (co ciekawe taki
status zdobywa sie raz na zawsze, nie tracisz go. Dla mnie jedynym
plusem jest to, ze jak dzwonisz na infolinie to cie laczy od razu bez
czekania. Szkoda tylko, ze dzwonie tam raz na rok albo rzadziej):
"Witamy,
z przyjemnością informujemy, że dla wybranej grupy Klientów,
stworzyliśmy Zespół Opiekunów Klienta, których wiedza i doświadczenie
pozwalają na wyjątkowo szybką i kompleksową obsługę.
Współpraca z Opiekunami Klienta oznacza:
1. Indywidualną obsługę dyspozycji.
Opiekun Klienta w niestandardowych tematach pomaga sprawnie poprowadzić
Twoją dyspozycję. Oznacza to, że Twoją sprawą zajmie się konkretna
osoba, która w razie potrzeby będzie informować Cię o postępie i
zakończeniu jej realizacji.
2. Szybkość obsługi.
Czas oczekiwania na połączenie z Opiekunem trwa nie więcej niż 10 sekund.
3. Dedykowany adres e-mail
Do kontaktu z Zespołem Opiekunów Klienta udostępniliśmy adres mailowy:
o...@m...pl za pośrednictwem którego można kierować
wszelkie pytania dotyczące oferty oraz zakresu obsługi proponowanej
przez mBank. Maile będą w miarę możliwości przekazywane do jednego
Opiekuna Klienta.
Opisywane udogodnienia proponujemy bezpłatnie Klientom, którzy spełniają
chociaż jeden z poniższych warunków:
- zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
- posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
- korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
- posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
- zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
Z Opiekunem można skontaktować się nie tylko mailowo, ale i
telefonicznie. Po wybraniu standardowego numeru mLinii: 801 300 800 lub
42 6300 800 w dni robocze w godzinach 8.00 - 18.00 Twoje połączenie
będzie automatycznie przekierowywane do Opiekunów."
-
4. Data: 2016-03-10 21:01:09
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
On Thu, 10 Mar 2016, neoniusz wrote:
> W dniu 10.03.2016 o 18:39, Rafal Jankowski pisze:
>> Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
>> przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku".
[...]
> Opisywane udogodnienia proponujemy bezpłatnie Klientom, którzy spełniają
> chociaż jeden z poniższych warunków:
>
> - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
> najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
> - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
> - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
> - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
> - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
Trochę nie bardzo kumam jak się ma punkt pierwszy do ostatniego. Skoro
ktoś przez dowolne 3 miesiące zgromadził 1 MPLN to znaczy że w jednym z
tych 3 miesięcy musiał mieć ponad 333 kPLN, co od razu determinuje warunek
pierwszy (100kPLN w 3 miesiące). Więc chyba równie dobrze w ostatnim
warunku mógło by być 300 tysięcy w 3 miesiące zamiast miliona w 3
miesiące, bo już przy tej kwocie zostanie spełniony pierwszy warunek w
jednym z trzech miesięcy.
Gdzieś robię błąd?
-
5. Data: 2016-03-10 22:41:40
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: Ralf <n...@n...pl>
W dniu 2016-03-10 o 21:01, Rafal Jankowski pisze:
> On Thu, 10 Mar 2016, neoniusz wrote:
>
>> W dniu 10.03.2016 o 18:39, Rafal Jankowski pisze:
>>> Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która
>>> przedstawiła się jako mój "opiekun mbanku".
>
> [...]
>> Opisywane udogodnienia proponujemy bezpłatnie Klientom, którzy
>> spełniają chociaż jeden z poniższych warunków:
>>
>> - zgromadzenie na rachunkach depozytowych i inwestycyjnych w mBanku co
>> najmniej 100 000 PLN przez 3 miesiące w trakcie ostatniego półrocza,
>> - posiadanie karty kredytowej Visa Platinum,
>> - korzystanie z usługi Aktywny Portfel Funduszy,
>> - posiadanie kredytu hipotecznego na kwotę powyżej 1 000 000 PLN,
>> - zgromadzenie przez dowolne 3 miesiące 1 000 000 PLN aktywów.
>
> Trochę nie bardzo kumam jak się ma punkt pierwszy do ostatniego. Skoro
> ktoś przez dowolne 3 miesiące zgromadził 1 MPLN to znaczy że w jednym z
> tych 3 miesięcy musiał mieć ponad 333 kPLN, co od razu determinuje
> warunek pierwszy (100kPLN w 3 miesiące). Więc chyba równie dobrze w
> ostatnim warunku mógło by być 300 tysięcy w 3 miesiące zamiast miliona w
> 3 miesiące, bo już przy tej kwocie zostanie spełniony pierwszy warunek w
> jednym z trzech miesięcy. Gdzieś robię błąd?
>
To idealne pytanie do twojego opiekuna, skoro na wszystkie inne znasz
już odpowiedzi :)
Te różne warunki mogą mieć znaczenie w momencie uruchamiania programu.
Jeżeli ktoś robił dawniej duże transakcje a teraz nie to załapie się do
ostatniego punktu a do pierwszego nie.
pozdrawiam
Ralf
-
6. Data: 2016-03-10 23:12:38
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
On Thu, 10 Mar 2016, Ralf wrote:
> To idealne pytanie do twojego opiekuna, skoro na wszystkie inne znasz już
> odpowiedzi :)
> Te różne warunki mogą mieć znaczenie w momencie uruchamiania programu. Jeżeli
> ktoś robił dawniej duże transakcje a teraz nie to załapie się do ostatniego
> punktu a do pierwszego nie.
Makes sense :). Odsłuchałem jeszcze raz tą rozmowę i muszę sprostować, że
nie chodziło o "opiekuna" tylko o "doradcę" oraz padło stwierdzenie, że
"do tej pory klienci mbanku nie posiadali swojego doradcy", więc chyba
chodzi o jakiś inny ficzer. Bo już się przez chwilę przestraszyłem, że
ktoś przez moje konto okrągłą bańkę przeszmuglował i tego nie zauważyłem
;).
-
7. Data: 2016-03-11 18:55:52
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Rafal Jankowski" a...@o...wsisiz.
edu.pl
> Odebrałem dzisiaj telefon (+48-519-302-621) od jakiejś laski, która przedstawiła
się jako mój "opiekun mbanku". Powinienem to
> zgłosić na Policję? W sumie nie miała rosyjskiego ani chińskiego akcentu. Nie
próbowała wyłudzić żadnych haseł ani nic takiego.
> Nie wciskała mi też żadnych ubezpieczeń, kredytów itp. badziewi. Też mieliście coś
takiego? A może to jakaś nowa usługa dla
> niepełnosprawnych umysłowo, którzy nie potrafią zrobić przelewu w ich serwisie
transakcyjnym? Chociaż wziąwszy pod uwagę ich nowy
> interfejs to nie jestem pewien czy jest on zrobiony dla zdrowych na umyśle ludzi.
Nuda... Pracownicy szukają sobie zajęcia...
--
.`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
.'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
8. Data: 2016-03-12 18:22:00
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: MK <m...@i...pl>
neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> Wrote in message:
>
> O "opiekunach" wiem tyle co w tym mailu z 2011 roku (co ciekawe taki
> status zdobywa sie raz na zawsze, nie tracisz go.
>
Z tym do?ywotnim statusem to nie dokonca tak. Mialem kiedys
takiego opiekuna, a ostatnio chcialem wynegocjowac 0 prowizje za
podniesienie limitu na karcie i okazalo sie, ze opikuna nie ma...
Pozdrawiam
MK
--
----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/
-
9. Data: 2016-03-13 22:52:44
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: gral <n...@e...pl>
W dniu 12.03.2016 o 18:22, MK pisze:
> Z tym do?ywotnim statusem to nie dokonca tak. Mialem kiedys
> takiego opiekuna, a ostatnio chcialem wynegocjowac 0 prowizje za
> podniesienie limitu na karcie i okazalo sie, ze opikuna nie ma...
udało się wynegocjować?
-
10. Data: 2016-03-14 17:38:13
Temat: Re: opiekun mbanku
Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>
W dniu 13.03.2016 o 22:52, gral pisze:
>> Z tym do?ywotnim statusem to nie dokonca tak. Mialem kiedys
>> takiego opiekuna, a ostatnio chcialem wynegocjowac 0 prowizje za
>> podniesienie limitu na karcie i okazalo sie, ze opikuna nie ma...
>
> udało się wynegocjować?
>
Mnie tez ostatnio kusili OdC na podniesienie limitu na karcie. O 20k. To
sobie kliknalem, a tam zapis, ze "za podwyzszenie limitu oplata wg
TOiP". To wszedlem w TOiP, a tam 1%. A to jednak podziekuje za
podwyzszenie. Juz wszedzie szukaja zarobku. Czekam na telefon czemu
zrezygnowalem z wypelniania wniosku, bo taki jest prawie zawsze.