  • 1. Data: 2004-07-08 20:15:22
    Temat: oplata w Fortisie
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Witam,
    wykonałem przedwczoraj przelew na 10 zł
    z e-pakietu fortisa, żeby było na opłaty związane z zamykaniem rachunku i
    poszedłem zamykać konto w Lukasie.
    Ale okazało się, że ten rachunek zamknąłem
    bez tych 10zł i przelew nie miał gdzie dotrzeć.
    Za to w fortisie pojawiła mi się wczoraj taka pozycja w historii:
    Przelew otrzym elixir 10zł
    (przyszedł jakby z mojego zamkniętego rachunku w Lukasie)
    Opł-zwrot z elixir -5zł.

    Nigdzie w tabeli opłat nie znajduję takiej pozycji
    jak opłata za zwrot przelewu.
    Czy pobrano te 5zł bezprawnie?

  • 2. Data: 2004-07-09 06:35:44
    Temat: Re: oplata w Fortisie
    Od: janoush <j...@i...pl>

    cef napisał(a):
    > Nigdzie w tabeli opłat nie znajduję takiej pozycji
    > jak opłata za zwrot przelewu.
    > Czy pobrano te 5zł bezprawnie?

    TOiP FortisBank z 15.05.2004 --> rozdział III, pozycja 25: "Opłata za
    zwrot z KIR, z przyczyn niezależnych of FortisBank Polska S.A. (np.
    nieprawidłowy numer rachunku, przelew na rachunek zamknięty, niezgodność
    numeru i nazwy rachunku), przelewu wysłanego do banku beneficjenta." - 5 zł

    Czyli wszystko się zgadza.

    Janusz

  • 3. Data: 2004-07-09 06:38:08
    Temat: rozbój w biały dzień
    Od: f...@w...pl

    Zarabiać na klientach którzy nie pozmieniali numerów rachunków im się
    zachciało...

  • 4. Data: 2004-07-09 07:04:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nieprawidłowy numer rachunku, przelew na rachunek zamknięty, niezgodność
    > numeru i nazwy rachunku), przelewu wysłanego do banku beneficjenta." - 5

    Dzięki.
    Przegapiłem, patrzyłem pod kątem cennika na 5zł
    prowizje i już się zastanawiałem czy to nie będzie np
    administrowanie płatnościami posiadacza rachunku :-)
    (rozdz. VII poz 8)

  • 5. Data: 2004-07-09 18:38:04
    Temat: Re: rozbój w biały dzień
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 9 Jul 2004 08:38:08 +0200,
    osoba podpisana: f...@w...pl <f...@w...pl>
    napisała:
    > Zarabiać na klientach którzy nie pozmieniali numerów rachunków im się
    > zachciało...

    Znasz lepszy bat wymuszający zmianę ?
    KJ
    PS odpowiada się pod postem.

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.