  • 11. Data: 2003-06-28 11:20:49
    Temat: Re: opłata za token w plus koncie vw
    Od: "Boa" <b...@b...SPAMEROM_NIE.wroc.pl>

    > A co masz do e-direct poza troszkę niższym oprocentowaniem ? Serio pytam,
    bo
    > może jest coś, o czym nie wiem. :-)

    Nic nie mam, ale mam e-maxa i nie potrzebuję edirecta. Chcę tylko dobry
    rachunek oszczędnościowy...
    Boa.

  • 12. Data: 2003-06-28 12:12:27
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A tokena VW i ichniej karty bałbym się nosić. Za wydanie karty w miejsce
    > utraconej życzą sobie chyba 30 PLN. Sporo.

    Dlatego ja traktuje e-direkt i ichnią VE jako awaryjne :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 13. Data: 2003-06-28 19:25:32
    Od: "Railman" <r...@p...internetdsl.pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> napisał
    > Wcześniej miałe plus konto bez obsługi przez net i tokena.
    > Teraz założyłem e-direct z darmowym tokenem (i VE) i mam dostep przez net
    do
    > obu kont.
    A nie można u nich po prostu zmienic konta plus na e-direct?

    Railman