  • 21. Data: 2010-01-04 12:37:50
    Temat: Re: opłata za ustalenie/zmianę PIN - mbank
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "elmer radi radisson" news:hhsih8$rgo$1@inews.gazeta.pl

    > Wchodze w Obolona, Svyturysa albo Franziskanera ;).

    Ten ostatni ostatnio bardzo się popsuł, dlatego podziękuję. Natomiast dwóch
    pierwszych trunków nie odmówię :)

    > No i w Ciechany naturalnie.

    Z warki na warkę odnoszę dziwne wrażenie, że piwa z ww. browaru padły ofiarą
    własnego sukcesu i to już nie jest to... nawet miodowe nie pieści
    podniebienia tak jak kiedyś...

  • 22. Data: 2010-01-04 12:45:11
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Z warki na warkę odnoszę dziwne wrażenie, że piwa z ww. browaru padły ofiarą
    > własnego sukcesu i to już nie jest to... nawet miodowe nie pieści

    z krajowych to Panowie spróbujta nowego Warnijskiego z BK, powala! ;-D

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 23. Data: 2010-01-04 18:23:53
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Sty, 13:37, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Z warki na warkę odnoszę dziwne wrażenie, że piwa z ww. browaru padły ofiarą
    > własnego sukcesu i to już nie jest to... nawet miodowe nie pieści

    Smak wszystkich polskich piw jest teraz podobny bo używają do
    produkcji słodu kukurydzianego . Ja kupuje piwa naszych południowych
    sąsiadów bo smakują jak kiedyś .

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 24. Data: 2010-01-04 21:27:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Erazmus"
    .googlegroups.com

    > Smak wszystkich polskich piw jest teraz podobny bo używają do
    > produkcji słodu kukurydzianego .

    Nie obrażaj małych browarów, browarów restauracyjnych oraz wyrobów domowych
    piwowarów.

    > Ja kupuje piwa naszych południowych sąsiadów bo smakują jak kiedyś .

    To se nevrati. U Pepików (o Słowakach nawet nie warto pisać) można
    zaobserwować podobne zjawisko co u nas - browary przeistoczyły się w fabryki
    "piwa", dla których liczy się tylko zysk i ilość wypuszczonego na rynek
    napoju piwopodobnego.
    Jedyna zaleta naszych sąsiadów, a dokładniej rzecz ujmując ich piwa jest
    taka, że pod względem ujednolicania smaku przez koncerny piwowarkie, nie
    skur....ili się tak jak właściciele piwnych fabryk na terenie PL. Tam
    jeszcze odróżniasz smak, nie czujesz w prawie każdym piwie w szeroko
    dostępnej sprzedaży woni spirytusy po otwarciu butelki itp.
    Ale to też nie jest już to co lata temu jeżeli chodzi o masową produkcję i
    sprzedaż.

  • 25. Data: 2010-01-06 07:14:07
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Sty, 22:27, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:
    > "Erazmus"news:ea124f33-438b-4740-8523-2942701316c8@s
    3g2000yqs.googlegroups.com

    > Nie obrażaj małych browarów, browarów restauracyjnych oraz wyrobów domowych
    > piwowarów.

    Miałem na myśli browary z największym udziałem w polskim rynku.

> [...]
    > dostępnej sprzedaży woni spirytusy po otwarciu butelki itp.
    > Ale to też nie jest już to co lata temu jeżeli chodzi o masową produkcję i

    W dobrze wyposażonym sklepiku można znaleźć piwa mniejszych browarów
    z CZ i SK które zachowują nadal swoje receptury.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus