  • 1. Data: 2002-12-08 21:04:28
    Temat: opłaty w mbanku
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Czy dobrze kombinuję :
    Założenie i utrzymanie konta w mbanku jest bezpłatne. Karta bankomatowa dla
    konta eMax jest płatna a dla ekonto nie. Za to eMax ma większe
    oprocentowanie. Czy coś w takim razie stoi na przeszkodzie żeby założyć oby
    dwa konta? Na eMax-ie trzymałbym pieniądze i w razie potrzeby robiłbym
    przelew na ekonto i wypłacał z bezpłatnej karty. Można tak?

    Marcin Lubojański
    --======= www.tramping.slask.prv.pl =======--
    -- rozkład PKS Katowice -- niusy turystyczne ze Śląska
    -- relacje z wypraw trampingowych -- tablica ogłoszeniowa "szukam ludzi do
    wyprawy"

  • 2. Data: 2002-12-08 21:11:10
    Temat: Re: opłaty w mbanku
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:at0c2o$k3e$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > dwa konta? Na eMax-ie trzymałbym pieniądze i w razie potrzeby robiłbym
    > przelew na ekonto i wypłacał z bezpłatnej karty. Można tak?

    Oczywiscie ze nic nei stoi na przeszkodzie. AFAIK mozna miec w sumie 4 konta
    w mBanku.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 3. Data: 2002-12-08 21:11:13
    Od: Laik <n...@a...in.pl>

    Cześć "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>.
    Sun, 8 Dec 2002 22:04:28 +0100, na pl.biznes.banki napisales:

    > Czy dobrze kombinuję :
    > Można tak?

    tak nalezy. ;-)
    --
    z pozdrowieniami,
    Laik

  • 4. Data: 2002-12-08 21:29:20
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at0c2o$k3e$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    > żeby założyć oby dwa konta? Na eMax-ie trzymałbym pieniądze i w razie
    > potrzeby robiłbym przelew na ekonto i wypłacał z bezpłatnej karty.

    Tak.
    Nawet mozesz przelewac tuz przed wypłatą telefonicznie. Albo codziennie o
    0:10, a wieczorem przerzucać na eMax.

    Szczegółowe porady, jak sobie zorganizować najlepiej znajdziesz tutaj:
    http://mbank.blog.pl/archiwum/index.php?nid=1441508

    Tak przy okazji, to nie jest karta *bankomatowa*, tylko płatnicza.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2002-12-08 21:48:09
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> nagryzmolił w

> [...]
    > codziennie o 0:10, a wieczorem przerzucać na eMax.
    >
    > Szczegółowe porady, jak sobie zorganizować najlepiej znajdziesz tutaj:

    Nie bardzo wiem po co aż tak kombinować. Różnica między tym co wymyśliłem a
    tym co jest na tej stronie jest chyba tylko w bezpieczeństwie, a wygoda
    użytkowania mocno spada.

    > Tak przy okazji, to nie jest karta *bankomatowa*, tylko płatnicza.
    No tak, nie jestem stałym bywalcem grupy i takie "szczegóły" mi umykają.

  • 6. Data: 2002-12-08 22:10:01
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:at0ehn$mqq$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl, Marcin Lubojański wrote:
    > Osobnik podający się za Robert <s...@o...pl> nagryzmolił w

    > Nie bardzo wiem po co aż tak kombinować.

    No cóż, jesteś dopiero początkujący ;)
    Ale zapisz sobie adres, z czasem do niego wrócisz.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-09 08:03:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 8 Dec 2002 22:29:20 +0100, "Robert" <s...@o...pl> wrote:

    >Tak przy okazji, to nie jest karta *bankomatowa*, tylko płatnicza.

    Tak w zasadzie delfinek jest karta bankomatowo-platnicza :-)))
    Tylko platnicza to jest ta np.
    http://www.kartybankowe.net/pbk-hermes.jpg

    :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 8. Data: 2002-12-09 09:00:51
    Od: "Kazimierz" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Tak w zasadzie delfinek jest karta bankomatowo-platnicza :-)))
    > Tylko platnicza to jest ta np.
    > http://www.kartybankowe.net/pbk-hermes.jpg

    Tak z ciekawosci - moze ktos wie jakie banki wydaja karty Styl?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 9. Data: 2002-12-09 10:14:46
    Od: "ERY" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Kazimierz" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiscie ze nic nei stoi na przeszkodzie. AFAIK mozna miec w sumie 4
    konta
    > w mBanku.

    Ja mam 6. A od niedawna można mieć 7.

    ERY

  • 10. Data: 2002-12-09 10:48:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Tak z ciekawosci - moze ktos wie jakie banki wydaja karty Styl?

    PBK-Styl ?

    --
    Pozdrowienia
    ---