  • 11. Data: 2010-01-11 10:24:53
    Temat: Re: opłaty za karty Citi
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hiendb$ovm$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Pytanie co zrobią z klientami, którzy nie nabiorą się na ich super
    > kredyty gotówkowe z RRSO 35% albo super rachunki osobiste. Może właśnie
    > zaczną pobierać od nich opłaty za karty?

    To byłby nienajlepszy pomysł, bo cennikowo ich karty są jednymi z
    najgorszych na rynku.

  • 12. Data: 2010-01-12 22:35:02
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Seba <b...@N...gazeta.pl> had the courage to write:

    > też

    > skali
    >>

    > dozywotnio zwolniony z oplat za kk glowną i dodatkowe (visa gold),
    > citikonto tez calkowicie bezplatne (razem z wyplatami ze wszystkich atm
    > w Polsce) - warunkiem bylo zebym przeszedl z citione (za ktore placilem
    > chyba 7 pln miesiecznie) na citikonto wlasnie. Nie wiem jaki mieli w
    > tym interes ale nie wnikam :)

    Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że
    rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
    KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...

    k.

  • 13. Data: 2010-01-13 07:55:02
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 13 Jan 2010 02:35:02 +0400, kashmiri napisał(a):

    > Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że
    > rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
    > KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...

    Zadzwoń na partyline i powiedz, że wysadzisz się w, na razie jeszcze nie
    znanym Tobie, oddziale citka, razem z ich złotymi kartami ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-01-13 20:30:56
    Od: kagaw <g...@g...com>

    Nie do konca sa tacy elastyczni.
    Mi mila Pani Renata,nie zechciala uwzglednic, ze wg mnie w ofercie
    karty
    mialem miec ja za 3 lata za friko (oczywiscie bez wpisow w umowie, a
    skanow
    oferty odnalzezc nie baldzo moglem...)
    po pierwszym roku - reklamacja - oplata naliczona - po miesiacu
    zwrocona
    po drugim rokum, polowa oplaty za KK gold LOT naliczona - telefon
    28.12 -
    propozycja ze strony CITI 30zl - przeze mnie odrzucona
    Pani lekko grozac :-) powiedziala, ze mi zamyka karte, ja na to:
    Fine, my
    dear Lady
    poprosilem o potwierdzenie zamkniecia karty
    w systemie podobno widoczne jako wyslane 04.01 - do dzisiaj nie
    dotarlo
    obroty roczne w grancach 14-20kPLN (niejedyna karta i obroty musze
    rozkladac)

    jedna karta mniej.

    KAmil

  • 15. Data: 2010-01-14 20:43:45
    Od: "Seba" <b...@N...gazeta.pl>

    kashmiri <x...@g...com> napisał(a):

    > Citikonto za darmo??? Jak to zrobiłeś? Groziłeś przez Citiphone, że
    > rezygnujesz, czy sami zaproponowali?
    > KK Gold + dodatkowe mam dożywotnio za darmo, ale za konto bulę...
    >
    > k.

    sami zadzwonili, mialem wtedy citione za który placilem, nazwali to
    promocją "szesc zero szesc" - skojarzyło mi sie z oprocentowaniemi na koncie
    oszczednosciowy, i chyba dzwonili do tych ludzi ktorzy otworzyli to konto,
    wplacili jakąś kasę i wysłali hasła konkursowe w promocji tego konta. Innego
    pomysłu nie mam, tym bardziej ze nie wiem gdzie tu jest ich zysk :)