  • 1. Data: 2009-04-21 13:37:46
    Temat: oprocentowane konto z poleceniem zapłaty
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Hello,

    Jaki bank oferuje rachunek, obsługujący polecenia zapłaty z jakimś
    sensownym oprocentowaniem?

    Korzystam z PZ w mBanku - generalnie działają dobrze, ale niestety wiąże
    się to z tym, że aby było wygodnie muszę trzymać pewne środki na eKoncie
    (czyli bez oprocentowania...).

    --
    MiCHA

  • 2. Data: 2009-04-21 13:58:09
    Temat: Re: oprocentowane konto z poleceniem zapłaty
    Od: "Zbigniew Demidowicz" <d...@N...gazeta.pl>

    Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> napisał(a):

    > Hello,
    >
    > Jaki bank oferuje rachunek, obsługujący polecenia zapłaty z jakimś
    > sensownym oprocentowaniem?

    ing bank?

  • 3. Data: 2009-04-21 14:22:57
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Przemyslaw Kwiatkowski nadaje:

    > Jaki bank oferuje rachunek, obsługujący polecenia zapłaty z jakimś
    > sensownym oprocentowaniem?

    A konkretnie ile bo "sensownie" to powyżej 20%? To co poniżej zje
    inflacja, belka, koszty PZ i malejący kapitał...
    Jeśli wystarczy ci symboliczny "uczciwy procent" (ot, tak dla zasady) to
    do eKonta możesz podczepić eMaxa z mBilansem ;-)

  • 4. Data: 2009-04-21 19:56:24
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Zbigniew Demidowicz wrote:

    > ing bank?

    Co ing bank? U nich jest 0% tak jak na eKoncie.

    --
    MiCHA

  • 5. Data: 2009-04-21 20:01:15
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    JanKo wrote:

    > A konkretnie ile bo "sensownie" to powyżej 20%?

    No, to z pewnością byłoby sensowne... :-)))

    > To co poniżej zje
    > inflacja, belka, koszty PZ i malejący kapitał...
    > Jeśli wystarczy ci symboliczny "uczciwy procent" (ot, tak dla zasady) to
    > do eKonta możesz podczepić eMaxa z mBilansem ;-)

    Tak mam, ale zamarzyło mi się, żeby Eurobank wprowadził PZ. W zasadzie
    to tylko tego mi w nim do szczęścia brakuje... Rozglądałem się za jakąś
    alternatywą, ale nic nie widzę. :-(

    --
    MiCHA

  • 6. Data: 2009-04-22 06:00:37
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 21 Kwi, 22:01, Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Tak mam, ale zamarzyło mi się, żeby Eurobank wprowadził PZ. W zasadzie
    > to tylko tego mi w nim do szczęścia brakuje... Rozglądałem się za jakąś

    Brak jeszcza taniego niskooprocentowanego limitu debetowego w koncie,
    oraz brak mozliwosci wykonywania przelewow zagranicznych.

    Obawiam sie, ze PZ nie wprowadza z przyczyn "politycznych" - bardziej
    im sie moze oplacac wykonywac w oddzialach przelewy dla emerytow
    przychodzacych z rachunkami do zaplaty.

  • 7. Data: 2009-04-22 11:56:14
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    k...@w...pl wrote:

> [...]
    >
    > Obawiam sie, ze PZ nie wprowadza z przyczyn "politycznych" - bardziej
    > im sie moze oplacac wykonywac w oddzialach przelewy dla emerytow

    E tam, emeryci i tak nie skorzystają z PZ... :-)

    --
    MiCHA